wtorek, 2 października 2012

NATURALNY OLEJEK Z DRZEWA HERBACIANEGO

Kiedyś czytając opinię na temat tego cudownego specyfiku nie wierzyłam w nie, ale był tego powód - zawsze posiadałam produkty z jego dodatkiem, nazywane jako olejek, nie posiadałam jego czystej postaci. W końcu skusiłam się na zakup z zsk i polubiłam go od pierwszego użycia.


Olejek trafił w moje ręce w momencie, gdy borykałam się z naprawdę wielką gulą, którą od tygodni próbowałam zwalczyć najróżniejszymi środkami, niestety bezskutecznie. Od razu po dostaniu paczki wtarłam go w nią i powtórzyłam też aplikację na noc, a rano gula była mniejsza o połowę, w kilka dni ją zwalczył! Od tego momentu jest moim KWC :)


Właściwości:
"Ma bardzo silne właściwości bakteriobójcze, grzybobójcze i wirusobójcze. Wskazany jest do stosowaniu przy trądziku, łojotoku, łupieżu. Usuwa brodawki. Polecany do sporządzania preparatów oczyszczających skórę. Ogranicza powstawanie nowych wykwitów poprzez normalizację pracy gruczołów łojowych. Pomocny także na odleżyny i odmrożenia. Olejek działa również przeciwbólowo, przeciwświądowo, ściągająco na pory skóry i ogólnie regenerująco. Polecany podobnie jak olejek eukaliptusowy do leczenia ran. Zapobiega zakażeniom i równocześnie przyśpiesza procesy regeneracji. Występuje w postaci przezroczystego płynu o zapachu korzennym, ciepłym, ziołowym i ziemistym.
Jeden z niewielu olejków, który może być używany bez rozcieńczenia." 


 

Plusy:
* skutecznie wysusza i jednocześnie łagodzi - nie robi masakry na twarzy, jak niektóre środki na wypryski;
* może być stosowany bezpośrednio na twarz, bez rozcieńczania;
* świetny dodatek do maseczek;
* w pełni naturalny, bez zbędnych dodatków;
* tani;
* wydajny.

Minusy:
* bardzo intensywny zapach, który dużo osób drażni - mnie osobiście nie, ale sporo osób z mojego otoczenia nie może go znieść.


Na pewno będę miała go zawsze w domu, bo stał się dla mnie niezbędny i będę go polecać każdemu, kto boryka się z problemami z cerą, bo na prawdę pomaga! :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...