wtorek, 18 września 2012

PAZNOKCIOWE KWC - ODŻYWKA EVELINE

Mogę się pochwalić, że paznokcie, to akurat część mojego ciała, na którą nie muszę narzekać :) Rosną sobie spokojnie, raczej nie zdarza im się rozdwajać, czy łamać się, ale oczywiście nie jest tak bez wspomagaczy. Jednym z nich jest odżywka diamentowa firmy Eveline, moje KWC wśród produktów do paznokci. Odżywka gości u mnie już dłuuuugiego czasu. Aktualnie nawet nie miałabym ochoty testować żadnej innej, bo bałabym się pogorszenia ich stanu ;)

OPIS PRODUCENTA:

"PAZNOKCIE TWARDE I LŚNIĄCE JAK DIAMENT
Ekstremalnie wzmacniająca odżywka zabezpieczająca słabe paznokcie przed łamaniem, pękaniem i rozdwajaniem. Formuła z tytanem i diamentami tworzy na powierzchni paznokci supertwardą powłokę, która zabezpiecza przed kruchością, łamaniem i uszkodzeniami. Odżywka wzmacnia i dogłębnie nawilża, zapewniając elastyczność i zdrowy wygląd paznokci.
Sposób użycia: codziennie nakładaj jedną warstwę preparatu bezpośrednio na paznokcie. Po trzech dniach zmyj nałożone warstwy i rozpocznij czynność ponownie. Stosuj regularnie, gdyż każda nakładana warstwa wnika w płytkę, zapewniając ekstremalne wzmocnienie i utwardzenie paznokci."


Plusy:
* wzmacnia paznokcie,
* są twarde jak skała;
* nie rozdwajają się;
* nie łamią;
* daje śliczny efekt na paznokciu - jakby się pomalowało delikatnym, transparentnym różem;
* spełnia obietnice producenta.

Minusów nie zauważyłam (jedynie jej zapach mnie czasami drażni), ale słyszałam, że niektórym dziewczynom ta odżywka bardzo nie służy, więc radzę uważać przy pierwszych użyciach. Osobiście nie robię tak, jak zaleca producent ( codziennie nowa warstwa), tylko nakładam ją zawsze pod lakier i tak spisuje się perfekcyjnie. To moja trzecia lub czwarta buteleczka i na pewno nie ostatnia :)

Tak prezentują się moje paznokcie aktualnie:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)