poniedziałek, 10 września 2012

POCZĄTEK

Na początku coś, za czym bardzo tęsknie i na co będę musiała czekać prawie rok...
Dobrze, że chociaż czas szybko leci ;)






Tytułem wstępu - na blogu będę głównie umieszczać recenzje używanych przeze mnie kosmetyków i ma on mnie motywować do systematycznej walki o zgrabną, wyrzeźbioną sylwetkę, którą podjęłam prawie miesiąc temu :) Przez długi czas byłam szczupła, utrzymywałam wagę, a zdrowe odżywianie stało się od dawna moją codziennością., ale chcę czegoś więcej :)
Szczegóły w następnym poście :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)