poniedziałek, 24 września 2012

WARSZAWA + MAŁY POPRAWIACZ HUMORU

Weekend spędziłam bardzo fajnie, bo wybraliśmy się do stolicy. Wyjazd wyszedł kompletnie spontanicznie - poranny przypływ myśli, który zamienił się w czyny, bilety zakupione i pojechaliśmy zwiedzać :) Oczywiście jak przystało na mnie większość trasy przeszliśmy, mimo iż w sobotę był dzień darmowej komunikacji, jednak nie ma jak chodzić po mieście i delektować się urokami każdego zakątka :) Wróciłam wymęczona, ale szczęśliwa :)



Ostatnio coraz częściej dopadają mnie jesienne humorki, na które dosyć dobrym sposobem są zakupy, a że nie chciałam dużo wydawać, to padło na tanie, słodkie kolczyki.



Dzisiaj zakupiłam również serum na blizny i olejek myjący drzewo herbaciane na Biochemii Urody - tej przesyłki już nie mogę się doczekać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)