piątek, 28 września 2012

WYNIKI PIERWSZEGO ETAPU WALKI O PIĘKNE CIAŁO

Dzisiaj przyszedł moment, w którym postanowiłam się zmierzyć, aby sprawdzić, czy mój wysiłek owocuje. Moją pierwszą myślą, gdy brałam do ręki centymetr, było to, że pewnie zbyt dużo nie spadło, bo jakoś szczególnie po sobie nie widzę różnicy... Mięśnie na brzuchu się zarysowują, ale to jeszcze nie to... Na szczęście bardzo się myliłam, 1,5 miesiąca pracy nad sobą przyniosło spore efekty :D




Oto zanotowane spadki:
  • oponka (czyli to, co zapoczątkowało powrót do regularnych ćwiczeń ;) )  -5cm 
  • talia  -4cm
  • udo  -2cm
  • biodra  -2cm (ale tu akurat wolałabym nie chudnąć... )   

Te wyniki mocno mnie motywują, chociaż wiem, że teraz będzie etap, w którym będzie szło jeszcze wolniej i wolniej, a organizm będzie bardzo się bronił przed utratą materiału zapasowego. Jestem już bardzo zadowolona ze swojego ciała, więc z zrzucaniem wcale mi się nie spieszy, ważne żeby w przyszłe wakacje móc wyjść w bikini i być dumną ze swojego ciała! :)

źródło

Moim sposobem na schudnięcie były głównie ćwiczenia i sport - Turbo, Killer, pływanie, jazda na rowerze, z 3 razy zrobiłam Skalpel, filmiki z YT,  no i oczywiście Kinect, który pomógł mi na nowo odnaleźć radość z ćwiczeń - nie ma to, jak motywacja ze zdobywania punktów na xboxie ;) W diecie dużo się nie zmieniło ( na co dzień preferuję zdrowe odżywianie), jedynie ograniczyłam pieczywo, a wprowadziłam więcej zdrowych tłuszczy i białka :)

Nadejście jesieni bardzo mnie osłabiło i zdemotywowało, ale na szczęście nie poddałam się - bywają dni gorsze i lepsze, ale najważniejszym jest, żeby nie zaprzepaścić lenistwem tego, co już się osiągnęło!

Osiągnęłam jeszcze jeden sukces, z którego jestem bardzo dumna - umiem już zrobić pełną pompkę i to nie jedną ;) - rzecz kiedyś dla mnie niewykonalna :D

źródło

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)