środa, 19 września 2012

ZAKUPY

Jesienna pogoda za oknem wzbudziła we mnie chętkę na zakupy :) Oto co upolowałam w ciągu ostatnich kilku dni:




  •  zestaw Timotei intensywna regeneracja, za bardzo atrakcyjną cenę :)
  •  odżywka Garnier avocado&karite - pewniak, który bardzo dobrze działa na moje włosy;
  •  krem do rąk BeBeauty z masłem Shea i olejkiem kokosowym na początku składu - POLECAM :)
  •  dezodorant Bi-es Paradiso - ładny, intensywny zapach;



  •  kurtka z C&A, która urzekła mnie od pierwszego założenia :)


  • skrzyp i pokrzywa do picia;
  • żel aloesowy do skóry i włosów;
  • gliceryna;
  • Jantar, z którym już od początku mam problemy z systematycznością, ale obiecuję sobie oficjalnie, że od jutra zaczynam 21 dni stosowania i teraz już nie mogę o nim zapominać ;)

Chcica nie została w pełni zaspokojona, muszę koniecznie unikać allegro, bo zbyt łatwo wciąga :D

3 komentarze:

  1. Niestety wycofują ten krem biedronkowy ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem :( ostatnio jest okres na wycofywanie wszystkiego co dobre...

      Usuń
  2. Niestety, firmy mają jakąś chora politykę. Szkoda, ich strata!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)