wtorek, 16 października 2012

EQUILIBRA SZAMPON ALOESOWY

Szampon ten skusił mnie dużą ilością aloesu w składzie - 20%, a że naczytałam się o cudownych właściwościach tego nawilżacza, nie mogłam go nie zakupić w promocji w Super-Pharm za 9,99zł ( normalnie kosztuje ok. 20zł). Można go też nabyć w DOZie za ok. 18zł.




Opis producenta:
" Idealny do łagodnego mycia włosów i skóry głowy dla całej rodziny. Surfaktanty na bazie roślinnej zawarte w składzie szamponu łagodnie oczyszczają. Działanie ochronne aloesu zwiększa tolerancję skóry na produkt.
Dlaczego aloesowy szampon?
- wysokie stężenie aloesu: 20%, szampon wzbogacony pierwiastkami sladowymi soli z morza martwego o działaniu remineralizującym,
- surfaktanty na bazie roślinnej,
- nie zawiera detergentów SLES i SLS,
- nie zawiera parabenów,
- nie perfumowany."




Skład:



Jeżeli miałam bym wybrać jedno określenie, które przychodzi mi na myśl o tym szamponie, to zdecydowanie byłoby to wzmożone przetłuszczanie. Najlepiej sprawował się solo - samo mycie i suszenie, bez odżywki d/s i olei przed, wtedy jeszcze jako tako mogłam przetrwać max 1,5 dnia, niestety z nią, to nawet dzień nie miałam czystych włosów, a to u mnie nie jest normalne. Szampon jest bardzo łagodny i nawilża włosy, dobrze się pieni, więc jest wydajny. Myślę, że będzie bardzo dobry dla dziewczyn, które myją włosy odżywkami, mi takie metody niestety nie służą ;)


Plusy:
  • dobra cena w promocji,
  • aloes wysoko w składzie,
  • wydajny,
  •  nawilża.

Minusy:
  • wzmaga przetłuszczanie,
  • słabo oczyszcza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)