środa, 31 października 2012

ORIFLAME ECOBEAUTY KREM WYGŁADZAJĄCY NA DZIEŃ

Bohaterem dzisiejszej notki będzie krem z serii eco produkowany przez firmę Oriflame. Gości on w mojej pielęgnacji od kilku miesięcy, niedawno powróciłam do jego codziennego używania, przypomniało mi się, za co go lubię i poczułam chęć podzielenia się z Wami tymi informacjami :)



Opis producenta:
"Innowacyjny i naturalny, kompleksowy krem o antyoksydacyjnych właściwościach pomaga wzmacniać barierę ochronną skóry i maskować niedoskonałości. Zabezpieczony w hermetycznym opakowaniu." 


Skład:
AQUA, GLYCERIN, COCOS NUCIFERA OIL, CETEARYL ALCOHOL, ISOPROPYL MYRISTATE, STEARIC ACID, BENTONITE, TAPIOCA STARCH, CETEARYL GLUCOSIDE, SORBITAN OLIVATE, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, GLYCERYL CAPRYLATE, HIPPOPHAE RHAMNOIDES EXTRACT, XANTHAN GUM, VACCINIUM VITIS-IDAEA SEED OIL, PHENETHYL ALCOHOL, PARFUM, CITRIC ACID, POTASSIUM SORBATE, SODIUM BENZOATE, LIMONENE, MALTODEXTRIN, LINALOOL, SIGESBECKIA ORIENTALIS EXTRACT, QUARTZ, SODIUM CARBONATE, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL, ROSMARINUS OFFICINALIS EXTRACT


Zacznę od tego, że moja cera jest tłusta, niestety z często pojawiającymi się niedoskonałościami. 


Krem ma lekką konsystencje, szybko się wchłania, nie czuć tłustej warstwy, chyba że nałoży się go zbyt dużo. Zapach typowy dla naturalnych kremów - nie zachwyca, pierwsze odczucie było bardzo nieprzyjemne, ale z biegiem czasu można się przyzwyczaić, teraz mi się nawet podoba ;) Wygodne i ładne opakowanie z pompką, chociaż niestety nie widać przez nie, ile jeszcze produktu zostało.  Bardzo wydajny.


Działanie:
Pod tym względem jestem bardzo zadowolona - krem na prawdę nawilża i świetnie regeneruje. Miałam ostatnio bardzo wysuszoną, łuszczącą się skórę na twarzy, a on był idealnym ratunkiem - w 2 dni pozbyłam się problemu ( stosując rano i wieczorem). Po nałożeniu cera staje się mniej zaczerwieniona, matowa, czasami może lekko szczypać ( sama nie wiem, skąd taki efekt). Niestety ciągle nie mogę zrozumieć, co producent miał na myśli poprzez "maskowanie niedoskonałości", ponieważ nie jest to krem tonujący i nie mam pojęcia, jak mógłby to robić. Bardzo dobrze sprawdza się pod makijaż. 


Mógłby być trochę tańszy, ale wybaczam mu cenę ze względu na działanie.

Polecam i pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)