środa, 3 października 2012

ZAKUPY VOL. 2

Można powiedzieć, że koniec września, to była ciągła chęć na kupowanie czegoś, szczególnie kosmetyków. Na szczęście mój rozsądek działa w pełni sprawnie i nie pozwala mi na bezsensowne szastanie pieniędzmi, za co jestem mu bardzo wdzięczna :D Ostatecznie wybrałam rzeczy najbardziej mi potrzebne.





  • szampon ziołowy Fitomed do włosów suchych i normalnych - zdecydowany ulubieniec ostatnich miesięcy,
  • krem ujędrniający Apis z żurawiną i olejem arganowym - spodobał mi się jego skład.




 Zamówienie z ZSK:
  • kwas glikolowy, mlekowy i wodorowęglan sodu - zamierzam zacząć robić peelingi kwasowe od przyszłego weekendu,
  • olej kokosowy,
  • ekstrakt wzmacniający włosy - będzie używany do mgiełki do włosów,
  • potrójny żel hialuronowy, który kosztował mnie dzięki promocji tylko 1gr :D 




  • butki na jesień, ale takie na szczególne okazje, bo na co dzień nie chodzę na obcasie - chociaż muszę przyznać, że są bardzo wygodne :)



  • drugie, dosyć niefotogeniczne buty, za to bardzo wygodne, ciepłe i na nodze bardzo ładnie się prezentują ;)


Może i bez zamówienia z ZSK bym przeżyła, ale trzeba mieć jakąś radość w życiu ;)

Na szczęście ciągle udaje mi się omijać Rossmanna - dzisiaj miałam tam zajrzeć, ale długie kolejki skutecznie mnie od tego pomysłu odciągnęły :)

1 komentarz:

  1. Ciekawe półprodukty kupiłaś. Super, że zabierasz sie za peelingi ja je uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)