piątek, 12 października 2012

ZAKUPY VOL. 3

Trzymałam się dzielnie z daleka od Rossmanna, ale w końcu uległam i skusiłam się na promocje marek własnych - de facto bardzo fajne promocje :D Teoretycznie weszłam po dwa produkty, ale wiadomo, jak to jest ;)

Oto co kupiłam:



  • żel pod prysznic kokosowy (ładny zapach) i kremowy peeling wanilia i makadamia, który również ładnie pachnie i mam nadzieję, że peelingiem nie jest tylko z nazwy, bo jakoś nie widzę w nim drobinek...




  • 3 maski Isana - nie miałam jeszcze żadnej z tej serii, byłam zmęczona, nie chciało mi się wybierać i czytać składów, więc wzięłam wszystkie:
  1.  Preparat do intensywnej pielęgnacji z wysokoodżywczą proteiną z pszenicy i pantenolem,
  2.  Preparat do intensywnej pielęgnacji z wyciągiem z jedwabiu,
  3.  Intensywna kuracja 2-minutowa z kwiatem lotosu, proteinami sojowymi i pantenolem.



  • krem do ciała Isana z masłem Shea i kakao - pewniak :)




  • żelowy eyeliner Wibo - już myślałam, że go nie kupię, bo wszystkie opakowania były pootwierane, niektóre nie były nawet pełne, na szczęście wygrzebałam jeden nienaruszony :)




  • pilnik do stóp - dobry ścierak za grosze,
  • olejki eteryczne, które zakupiłam akurat nie w Rossmanie, a w Biedronce - w zestawie olejek eukaliptusowy i pomarańczowy.

1 komentarz:

  1. Fajne zakupy też muszę sobie ten krem kakaowy kupić;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)