wtorek, 27 listopada 2012

LAKIER MISS SPORTY CLUBBING COLOURS NR 344

Hej :)

Wczoraj do mojej "kolekcji" lakierów doszedł m.in. lakier z serii Clubbing Colors firmy Miss Sporty. Dzisiaj wylądował na moich paznokciach.




Kolor spodobał mi się od razu - jasny fiolet, bardzo przyjemny dla oka :) Pędzelek duży, z zaokrągloną końcówką, łatwo się nim maluje. Konsystencja lakieru jest dosyć gęsta.

To co mi się najbardziej w nim podoba, to fakt, że wystarczy tylko jedna, grubsza warstwa i gotowe :) Szybko schnie, chociaż nie przebije pod tym względem lakieru nr 320 z tej samej serii ;)

Tak prezentuje się na paznokciach:





Pozdrawiam :)

3 komentarze:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)