niedziela, 18 listopada 2012

LAKIER VIRTUAL FASHION MANIA - FIOLET

Hej :)

Wczoraj pokazywałam Wam lakiery, na jakie natrafiłam podczas zakupów w Biedronce, dzisiaj oczywiście użyłam jednego z nich. Padło na fiolet przełamany lekko różem. Niestety albo ślepnę, albo te lakiery nie mają numerków, a szkoda, bo tak byłoby łatwiej z opisem ;)





Jak widać na zdjęciu pędzelek nie jest duży, ale bardzo dobrze się nim maluje. Lakier ma super konsystencję, nie robi smug, banalnie się rozprowadza i szybko schnie. Kryje dobrze przy dwóch warstwach ( przy jednej lekko przebija i jest zbyt różowy). Ślicznie lśni. Ja jestem z niego bardzo zadowolona i wiem już na pewno, że skuszę się na jeszcze jakieś kolory :)

Cena: 5,99zł/10ml.





Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. mam w mieście X biedronek i w żadnej nie ma tych lakierów :(

    OdpowiedzUsuń
  2. mają nr na spodzie. To jest nr 74 :) właśnie pomalowałam nim paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)