sobota, 17 listopada 2012

LAKIERY VIRTUAL W BIEDRONCE

Hej :)

Robiąc standardowe zakupy w Biedronce, przeglądałam z ciekawości kosze z resztkami kosmetyków z różnych gazetek, aż natknęłam się na coś nowego - lakiery Virtual Fashion Mania. Radość była spora, bo kolory są na prawdę ładne, ciężko było się na jakieś zdecydować. Ostatecznie padło na te dwa :




Dostępne były jeszcze takie kolory jak: mięta, granat, ciemny fiolet, czerwień. Niewykluczone, że skuszę się na jeszcze jakieś ;)




Cena to 5,99zł za 10ml.

Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. Chciałabym mieć Bierdronkę pod ręką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja mam biedronkę pod blokiem ;) widziałam je ale stwierdziłam, że do mnie kolory nie przemawiają..tzn. szału nie robią ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj! Właśnie nominuję Cię do nagrody Liebster Blog :) Po szczegóły zapraszam na mój blog http://the-show-of-make-up.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło :* niedługo odpowiem na Twoje pytania :)

      Usuń
  4. Ja kupiłam tydzień temu w kolorze brudnej mięty za 4zł, a spodobał mi się tak bardzo, że 4 dni później odwiedzając biedronkę postanowiłam sobie dokupić więcej kolorków. Niestety kolory były przebrane i zostały same odcienie czerwieni. Powód? Przecena - 1,99zł. Nie dziwię się, że tak szybko poszły, na allegro są po 7zł :) Ale naprawdę są świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)