środa, 14 listopada 2012

LIEBSTER BLOG + TROCHĘ PRYWATY NA WESOŁO

Hej :)

Zacznę humorystycznym akcentem, a mianowicie jednym obrazkiem, z którym aktualnie bardzo się identyfikuję, ponieważ jestem chora i mam straszne zachcianki, tylko nie wiem, na co... Ach, czasami ciężko być kobietą ;)




Tak właśnie, chcę to coś dostać natychmiast! :D


****************************************************************************************************************************


Otrzymałam ostatnio swoje pierwsze wyróżnienie od Lil Oddiette z bloga http://liloddiette.blogspot.ie/
Bardzo dziękuję za nominację :*


 Zasady wyróżnienia:
,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."



 Oto moje odpowiedzi na pytania:

1. Czy jest jakiś kosmetyk za który dałabyś się pokroić? 
Na szczęście nie ma takiego. Kosmetyki, które chcę mieć, mieszczą się w moich zdolnościach finansowych.

2. Czy zdarza Ci się robić kosmetyczne zakupy bez opamiętania?
Nie. Staram się podchodzić rozsądnie do zakupów, jakichkolwiek ;)

3. Jaki był najdroższy kosmetyk, który kupiłaś?
Ciężko mi powiedzieć. Chyba nie zapłaciłam nigdy za kosmetyk więcej niż 100zł.

4. Twoja ulubiona książka?
Nie posiadam takiej  ;)

5. Skąd czerpiesz pomysły na notki na blogu?
Same przychodzą mi do głowy :)

6. Co chciałabyś znaleźć pod choinką w tym roku?
Na pewno nie obraziłabym się, gdybym znalazła tam duużo kosmetyków ;)

7. Kim chciałaś być będąc dzieckiem?
Nauczycielką. Teraz na pewno nie chciałabym nią zostać ;)
   
8. Masz zwierzątko? Jeśli tak, jakie i jak się wabi?
Mam przecudownego psiaczka :)

9. Co lubisz w sobie najbardziej?
To, że nie przejmuję się opinią innych i poradziłam sobie jakoś w życiu, mimo przeciwności losu.

10. Czego chciałabyś się nauczyć?
Najlepiej wszystkiego! 

11. Jaki makijaż na dzień?
Tusz na rzęsach, podkład mineralny i pomadka ochronna.


Nie nominuję nikogo, ponieważ widziałam ten TAG już chyba u większości :)

Pozdrawiam :)



2 komentarze:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)