czwartek, 22 listopada 2012

LIEBSTER BLOG

Hej :)

Otrzymałam kolejne wyróżnienie w tym TAGu, tym razem od Pauli B z bloga: http://the-show-of-make-up.blogspot.com/
Oczywiście za nominację bardzo dziękuję :*




 Zasady wyróżnienia:
,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."




1. Jakie wartości cenisz w życiu najbardziej?
Miłość, szczerość i przyjaźń. 

2. Gdzie najczęściej kupujesz kosmetyki?
W Rossmannie lub przez internet.

3. Jakiej słuchasz muzyki?
Elektronicznej.

4. Co Cię inspiruje do tworzenia bloga?
Chyba nie ma takiej rzeczy ;)

5. Masz zwierzaka? Jeśli tak to jakiego i jak się wabi.
Mam pieska.

6. Pracujesz czy jeszcze się uczysz?
Studiuję.

7. Jak często imprezujesz?
Kiedy tylko zdarzy się okazja niekolidująca z obowiązkami ;)

8. Na jakim filmie byłaś ostatnio w kinie?
"Sillent Hill: Apokalipsa".

9. Ulubiony kwiat?
Orchidea, frezja.

10. Książka, którą czytałaś kilka razy, ale ciągle do niej wracasz i cieszy tak jak za pierwszym razem.
Nie posiadam takiej ;)

11. Masz rodzeństwo?
Nie.


Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)