sobota, 15 grudnia 2012

TYLKO NIE MIŁOŚĆ - DOBRA ROZRYWKA

Hej :)

Jeżeli poszukujecie filmu, na który na prawdę opłaca się wybrać do kina, to zdecydowanie polecam francuską komedię pt. "Tylko nie miłość". Ostatnio poziom filmów pojawiających się w kinach mocno spadł, co zdecydowanie mnie nie cieszy, jednak widząc fajną promocję w Heliosie, w ramach której bilety w ten weekend są za 10zł, postanowiłam coś wybrać z repertuaru. Padło na ten właśnie film i to był strzał w dziesiątkę - sympatyczna komedia, nieprzesłodzona, na prawdę jest się z czego pośmiać :) Wyszłam z kina z bardzo pozytywnym nastawieniem :D





Tutaj na zachętę macie trailer ;)




Pozdrawiam :)

1 komentarz:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)