środa, 12 grudnia 2012

ZAKUPY Z DDD + KOLEJNA PROMOCJA

Hej :)

Właśnie spojrzałam na datę ostatniej notki i doznałam szoku, bo minęły już od niej prawie 2 tygodnie, a ja tego nie odczułam... Na szczęście już tutaj wracam i przez najbliższe dni możecie spodziewać się kilku postów ;)

Jak już informowałam wcześniej dnia 3.12.2012r. miała miejsce akcja Dnia Darmowej Dostawy. Nie byłabym sobą, gdybym z niej nie skorzystałam, bo bardzo lubię zakupy internetowe, ale oczywiście wszystko z rozsądkiem i umiarem ;) Skończyło się tak właściwie na kilku rzeczach, które chciałam, a stacjonarnie nie miałam okazji ich dostać.


Sklep Snella:


  • odżywki Bingo Spa, które ciężko gdziekolwiek dostać ( w Tesco są jedynie dwie wersje - z algami i kolagen i kaszmirem) 
  • zakupiłam też serum kolagenowe do mycia twarzy, również tej firmy, ale nie wiedzieć czemu, nie znalazło się na zdjęciu ;)


Setare:




Mydlarnia Hebe:



Właśnie w moim pokoju unosi się zapach " świątecznego ciastka" :)

To byłoby na tyle z DDD ;)


Jestem też bogatsza o trochę półproduktów i świeczki z Biedronki, na które długo czekałam ( bardziej zależało mi na wersji czekoladowo-wiśniowej, której ciągle nie mogę dorwać, ale śliwkowymi też nie pogardziłam :) ).







 ===================================================================================

Kolejna promocja - darmowa wysyłka do paczkomatów w sklepie PAATAL. Promocja obowiązuje przez cały grudzień. Od siebie polecam zakup odżywki do włosów zniszczonych Vatika  KLIK.
Pisałam o niej TUTAJ :)


Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. wszystko mi się podoba ;)
    w ddd kupiłam sobie granulki zapachowe i też mi teraz pachnie :)
    tych wosków jeszcze nie miałam, ale nabędę ;) kominek od niedawna mam dopiero :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. mam teraz szlaban na produkty do włosów, hehe ;)

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)