czwartek, 3 stycznia 2013

KURACJE DO WŁOSÓW ISANA

Hej :)

Jakiś czas temu zakupiłam w promocji 3 odżywki/kuracje do włosów marki Isana. Niedawno skończyłam ostatni produkt z trójcy i nastał czas wydać opinię na ich temat. Przedstawię Wam kwalifikację od najlepszej do najgorszej w moim odczuciu odżywki z tej serii.




1. Intensywna kuracja 2-minutowa z kwiatem lotosu, proteinami sojowymi i pantenolem (fioletowa). 

"Azjatycka odżywka - z pantenolem i ekstraktem z kwiatu lotosu - 2 minutowa - dla wymagających opieki i mocno uszkodzonych włosów.
Azjatycka odżywka nie tylko sprawia że włosy nabierają objętości, ale też świecą naturalnym blaskiem. Daje włosom zniszczonym intensywnej opieki i pomaga odbudować.
Wysokiej jakości połączenie azjatyckich składników aktywnych, takich jak kwiat lotosu i wyciąg z białka sojowego wspiera regenerację uszkodzonych włosów. Cenne składniki, takie jak pantenol i białka pszenicy chronią włosy i nadają im objętości. Ponadto nadają włosom połysku i witalności."


Zdecydowanym numerem jeden jest właśnie ta odżywka, wygrywa bezkonkurencyjnie ze względu na cudowne działanie. Włosy są po niej nawilżone, błyszczące, dobrze się układają, w ogóle ich nie obciąża, byłam nimi na prawdę zachwycona. Na pewno do niej wrócę!




 2. Preparat do intensywnej pielęgnacji z wysokoodżywczą proteiną z pszenicy i pantenolem (żółta)

"Preparat do intensywnej pielęgnacji włosów z wysoko odżywczą proteiną z pszenicy i pantenolem, nawilża i wzmacnia włosy, nadając im niezwykły połysk. Produkt przeznaczony do pielęgnacji włosów suchych i zniszczonych.
Działanie i pielęgnacja: wysoko odżywcza formuła pielęgnacyjna z intensywnie pielęgnacyjnym kompleksem nawilża i odbudowuje strukturę suchych i zniszczonych włosów, nadając im niezwykły połysk. Włosy stają się sprężyste i łatwo się rozczesują."


Na drugim miejscu uplasowała się odżywka, która bardzo przypominała w działaniu 2-minutową kurację z lotosem, jednak działała słabiej, nie było efektu "wow".




3.  Preparat do intensywnej pielęgnacji z wyciągiem z jedwabiu (różowa)
" Preparat do intensywnej pielęgnacji włosów z wyciągiem z jedwabiu wnika w uszkodzony włos, odbudowując jego strukturę. Nadaje włosom sprężystość i niezwykły połysk. Produkt przeznaczony do pielęgnacji matowych i łamliwych włosów.
Działanie i pielęgnacja: nowa formuła czynnych substancji połączona z wyciągiem z jedwabiu wzmacnia i chroni osłabione, łamliwe i przesuszone włosy. Nadaje im niezwykły połysk i sprężystość, ułatwia rozczesywanie. Preparat chroni włosy przed przesuszaniem i sprawia, że staja się piękne i zdrowe. Włosy jak jedwab!"



 Moje włosy zdecydowanie nie lubią tego preparatu, nie widziałam po nim w ogóle efektów, a czasami włosy były po prostu szorstkie i nieprzyjemne. Niechętnie po nią sięgałam, w końcu zużyłam dokładając do niej żel aloesowy i glicerynę.




Pozdrawiam :)

8 komentarzy:

  1. miałam żółtą i byłam bardzo zadowolona z niej :)

    Zapraszam do mnie :)


    OdpowiedzUsuń
  2. nie uzywałam i pewnie się nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadnej z nich nie miałam, jakoś nie lubię żadnych kosmetyków do włosów od Isany

    OdpowiedzUsuń
  4. Robie przymiarkę i nie wiem którą wybiorę:)
    Obserwuję i zapraszam również do siebie:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś tę różową która według Ciebie jest na ostatnim miejscu. Niestety muszę podzielić twoje zdanie bo była okropna, nie robiła z włosami nic a nawet je pogarszała. Za to numeru 1 chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)