poniedziałek, 4 marca 2013

BLOGERSKA KOLEKCJA WIBO GEL LIKE - 7 BLUE LAKE

Hej :)

Piękna pogoda uraczyła dzisiaj moje miasto, a błękit nieba skusił mnie do pójścia do Rossmanna i zakupu lakieru z blogerskiej edycji Wibo. Na zdjęciach w necie kolor Gosii właśnie z błękitem nieba mi się kojarzył, jednak na żywo jest to mieszanka błękitu i zieleni, bardzo ładny, wesoły i optymistyczny kolor :)



 Lakier ma gęstą konsystencję, przez co może sprawiać trochę problemów przy nadkładaniu. Posiada również mały pędzelek. Mimo wszystko malowało mi się nim dobrze i pomimo aż trzech warstw wysechł w miarę szybko.



Niestety mój aparat również nie potrafi oddać jego koloru.
Na paznokciach wygląda inaczej niż w buteleczce - intensywniej.



 Jestem z niego zadowolona i całkiem możliwe, że skuszę się na jeszcze jeden kolor, a może i dwa ;)


Cena to 5,99zł za 8,5ml.




Pozdrawiam :)

13 komentarzy:

  1. też go dziś kupiłam :D bardzo mi się podoba na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na paznokciach lepiej wygląda niz w buteleczce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go właśnie na paznokciach i podoba mi się, ale trochę szkoda że na paznokciach wygląda dużo bardziej intensywnie niż w buteleczce

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem inny efekt bym oczekiwała, patrząc na buteleczkę. zdecydowanie niespodzianka na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. najładniejszy kolor z całej kolekcji. Chyba się skuszę na niego :D

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny :) chciałam go kupić, ale niestety były już wyprzedane :(

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne pazurki.:)
    też mam ten kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne paznokcie, też bym chciała zapuścić tak długie lecz przy moich kruchych szkudziorach jest to nierealne ;) co do lakieru mam z tej serii energetyczną pomarańczę i pomimo jednej nie grubej warstwy nie umiał wyschnąć, po 3 godzinach nadal był gumowy i wszystko się odbijało na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)