poniedziałek, 11 marca 2013

ŚLICZNA CZERWIEŃ ZA GROSZE - VIRTUAL FASHION MANIA

Hej :)

Doszły mnie jakiś czas temu słuchy, że lakiery Virtual są sprzedawane w Biedronce aktualnie za jedyne... 1,99zł!  Byłam, zobaczyłam i rzeczywiście tak jest :D Od razu natchnęło mnie to do pokazania pięknej czerwieni, którą posiadam w swojej kolekcji, bo za tą cenę, to dosłownie lakier idealny ;) U mnie zostały jedynie dostępne czerwienie i jakiś róż, ale różu nie toleruję, więc nie udało mi się skorzystać z tak fajnej promocji :P



Lakier ma rzadką konsystencję, bardzo łatwo się nakłada i szybko schnie. Najfajniejsze jest to, że jest mocno kryjący - wystarczy jedna, średniej grubości warstwa! 




Bardzo mocno błyszczy, przez co namęczyłam się, żeby zrobić  mu jakieś sensowne zdjęcia, ale na szczęście się udało :)

Dostępna jest oprócz niego również ciemniejsza wersja czerwieni.


Pozdrawiam :)

14 komentarzy:

  1. Ja mam ciemniejszą wersję i również jestem z niego zadowolona :) Ciekawe czy w mojej Biedronce też są w takiej świetnej cenie, muszę to koniecznie sprawdzić! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię lakiery Virtual!

    Na moim blogu jest rozdanie 40 minibuteleczek - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna klasyczna czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czerwieni nigdy za wiele :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna ta czerwień :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są te lakierki Virtual :)
    Nie wiem tylko gdzie można je kupić.. Pojawiają się w Biedronce, ale oprócz jej to nie wiem gdzie można je kupić :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor bardzo fajny, a jak z trwałością lakieru? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trwałość super, u mnie po 4 dniach są tylko małe uszczerbki na końcówkach :)

      Usuń
  8. Kurcze, ciekawe, czy u mnie jest jeszcze coś do wyboru... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. i przegapiłam taką okazję :( czerwień przepiękna ;)
    świetny blog ! dodaję do obserwowanych i w wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. UWAGA UWAGA!!!Z MIŁĄ CHĘCIĄ OGŁASZAM ,ŻE NOMINOWAŁAM CIĘ LIEBSTER AWARD.MAM NADZIEJĘ,ZE WEZMIESZ UDZIAŁ I ODPOWIESZ NA MOJE PYTANIA;)POZDRAWIAM SERDECZNIE;)
    TUTAJ LINK DO PYTAŃ http://pocket-full-of-sunshine84.blogspot.co.uk/2013/03/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor jest przepiękny! Bardzo mi się podoba! Taką czerwień bardzo lubię:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  12. kolor jest świetny, ale najbardziej zachwycam się Twoimi paznokciami, jak dla mnie idealne :)!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)