niedziela, 24 marca 2013

ZASZALAŁAM

Hej :)

Jakiś czas temu niespodziewane skończenie się BB cream'u zaowocowało błyskawicznym przeszukanie KWC oraz blogów i wybraniem podkładu, który na pewno zakryje to, co trzeba, a niestety mam przebarwienia, którym często ciężko podołać. Padło na kultowy Double Wear od Estee Lauder i sama nie wiem, czemu akurat zdecydowałam się na niego, bo nigdy fanką drogich kosmetyków nie byłam, nie ciągnęło mnie do nich, ani nawet o nich nie marzyłam...




Czy warto wydać aż tyle na podkład??
Szczerze powiedziawszy nie jestem pewna... Double Wear od pierwszego kontaktu kojarzy mi się z Revlonem CS - konsystencja, zapach, opakowanie, matowienie,  jednak przebija go w kryciu i tu duży plus. Na twarzy wygląda świetnie, ale tylko wtedy, gdy mamy ją w idealnym stanie i odpowiednio nawilżoną. Może to być dobra motywacja do jeszcze większego dbania o cerę, ale mogą też przyprawiać o dreszcze mocno podkreślone suche skórki. Zobaczymy, jak potoczą się dalej nasze losy :D

Ponadto uzupełniając braki nabyłam mój nowy hit - puder Essence All About Matt. Otrzymuję po nim mat z prawdziwego zdarzenia na długo! :D Nie wszystkim może to odpowiadać, ale dla mnie jest to ideał, szczególnie na imprezy.

Wpadł też do koszyka kolejny topper Essence, bo niebieskim kolorom ciężko mi się oprzeć :)



Jako że uwielbiam zapach bzu ( nie mogę się już doczekać, aż zakwitnie mi na działce <3 ) musiałam się skusić na nowy zapach Biedronkowej świeczki i niestety się zawiodłam :( Zapach mało intensywny...


Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. szukam wszędzie tego toppera z essence i nie mogę go u siebie znaleźć :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie wcześniej też ich nie było, teraz dołożyli :)

      Usuń
  2. czyli dobrze, ze nie kupiłam tej świecy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja się od dłuższego czasu zastanawiam nad tym podkładem, ale ta cena jakoś tak mnie nie przekonuje...

    OdpowiedzUsuń
  4. mam all about matt, czy jak ktoś woli fix&matte ;p w kompakcie i stwierdzam, że jest to dużooo bardziej praktyczne rozwiązanie ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam świecę z tesco o zapachu bzu, sama parę takich wypaliłam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)