środa, 5 czerwca 2013

Nowe nabytki lakierowe i włosowe

Hej :)

  Robiłam ostatnio porządek w lakierach i jako, że coś odeszło, coś nowego musiało przyjść w ich miejsce. Teraz mam dylemat, którym najpierw pomalować paznokcie. Macie jakieś propozycje?



  Totalną niespodzianką były piaski Lovely dostępne w Rossmannie, bo myślałam, że jeszcze ich nie ma w sprzedaży. W niebieskim zakochałam się od pierwszego wejrzenia i wiedziałam, że  muszę go mieć. Tak samo było w przypadku Lovely Gloss Like Gel 427 i pachnącym My Secret Kiwi.


  Golden Rose Holiday 59 pokazywałam już na paznokciach <klik> i mimo, że kolor wręcz ubóstwiam, to jednak ma sporą wadę - bardzo szybko ściera się z końcówek. Mimo to na pewno będzie często gościł na moich paznokciach.


  Będąc w Naturze wpadły mi w oko odżywki Artiste. Pamiętam, że czytałam pochlebne recenzje wersji regenerującej, więc się na nią skusiłam, szczególnie, że moje włosy lubią proteiny. Wersji wzmacniającej nie znałam, patrząc na opinie mam przeczycie, że nic nie zdziała, ale jakby coś zawsze mogę podrasować ją jakimiś półproduktami.

Pozdrawiam :)

13 komentarzy:

  1. Sporo ciekawych kosmetyków :D
    Marki Artiste nie znam - ciekawa jestem opinii na temat tychże produktów ;)
    A lakiery - cudne! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. lakiery są prześliczne, zademonstruj najpierw czerwienie na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  3. piaski w Rossmanie??? PEDZĘ TAM JUUUUTRO

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten złoty i miętowy z gr :) też jutro kupuję piaskowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne lakier, sama jutro wybieram się po ten limonkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie piękne kolorki lakierów!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zakupy. Kupiłam dziś ten piasek z Lovely i jestem zachwycona jak się prezentuje na paznokciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne lakiery, najładniejszy jest różowy z Golden Rose, oczywiście moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile lakierów:) Kuszą mnie te pachnące:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo lakierów, mam ochotę na ten piasek z Lovely

    OdpowiedzUsuń
  11. ten zielony wygląda cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym wybrała niebieski z my secret.
    Bardzo lubię zieloną odżywkę z artiste, różowej jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)