niedziela, 7 lipca 2013

Golden Rose Paris 225

Hej :)

Na moich paznokciach zagościł ostatnio miętowy lakier Golden Rose Paris nr 225. Dużym plusem lakierów z tej serii jest brak toluenu i formaldehydu. Urzekają również prześliczną buteleczką, na którą bardzo lubię patrzeć i gdy nie wiem, jakim kolorem pomalować paznokcie, zazwyczaj pada na serię Paris, która rzuca się w oczy wśród innych, dosyć podobnych do siebie opakowań.



Pędzelek jest wąski, ale dobrze się nim maluje. Niestety trzeba nałożyć 3 warstwy bądź 2 grube, żeby dobrze pokryć płytkę. Wskazana jest też precyzja podczas malowaniu, bo łatwo zrobić sobie nim niedociągnięcia i prześwity. Mimo tych wad bardzo go lubię i nie doprowadza mnie do szewskiej pasji podczas używania.



Posiada drobinki, które nie rzucają się bardzo w oczy, a kolor pięknie prezentuje się na paznokciach.
 


Pozdrawiam :)

13 komentarzy:

  1. Również mam ten lakier w swoich zasobach aczkolwiek nie mam zbyt wiele cierpliwości w stosunku do niego. Strasznie mi długo schnie. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzę o takich pazurkach! Kształt piękny i perfekcyjnie pomalowane!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ładny kolor, taki przyjemny. szkoda, że nigdzie u mnie nie widziałam niczego z tej firmy ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznitki kolorek :) Lubię lakiery z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor, jak nie lubię zieleni, tak ten mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kolorek ;)) Masz bardzo ładny kształt paznokci :)

    Podoba mi się tutaj u Ciebie ;) obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo, a tego chyba masz :-) albo podobny odcień.
    ślicznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)