środa, 25 września 2013

Lovely Gloss Like Gel 133

Hej :)

Dzisiaj chcę Wam pokazać lakier, którego kolor uwielbiam. Jest to piękny błękit przełamany szarością od Lovely z serii Gloss Like Gel o numerku 133. Kolor od razu mi się spodobał, mam nawet podobny na ścianach w sypialni :) Niestety piękno koloru nie idzie w parze z jakością...




Zacznę od pędzelka, który jest po prostu tragiczny. Jak widać na zdjęciu odstają z niego włoski na wszystkie strony. Nie jest to na pewno wina tego jedynego egzemplarza, bo mam inny kolor z tej serii i niestety pędzelek wygląda tak samo... Zanim przystępuję do malowania muszę zawsze jakoś te włoski układać, żeby nie przeszkadzały i nie brudziły mi całego palca... Ciężko przez to operuje się nim przy skórkach.

Lakier do pełnego krycia potrzebuje 3 warstwy, które dosyć długo wysychają. Nie smuży i nie bąbelkuje.



Kolor jest śliczny i pięknie lśni, dlatego jestem w stanie znieść niedogodności, jakie niesie ze sobą korzystanie z ekstremalnego pędzelka.

Pozdrawiam :)

16 komentarzy:

  1. Ładny kolor, a lakierów z tej serii jeszcze nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie moge patrzec na Twoje pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten kolor faktycznie. A pędzelki w tej serii to faktycznie są słabe. Też mam jeden lakier i pędzelek jest tragiczny.

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam taki tylko żółty. fajne są :)
    marigoldds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy odcień!

    I jakie eleganckie paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny kolorek ;) masz bardzo ładny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor świetny jednak u mnie lakiery z tej firmy się nie sprawdzają :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor cudowny, ale pędzelek istna tragedia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kolor :) Mam jeden lakier z tej firmy i średnio z trwałością :/

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne paznokcie jak i kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)