środa, 4 września 2013

Najlepszy dla moich dłoni -regenerujący krem Evree

Hej :)

Dzisiejszy wpis zacznę od faktu, że jestem uzależniona od kremów do rąk! Nienawidzę uczucia suchych dłoni, zawsze po ich umyciu sięgam po ratującą mnie z opresji tubkę i cieszę się, że ta nieprzyjemna chwila minęła chociaż na trochę. Może lekko wyolbrzymiam, ale faktem jest, że nie wyobrażam sobie bez nich życia. Ostatnio w mojej pielęgnacji króluje regeneracyjny krem do rąk firmy Evree.




Co obiecuje producent?


Skład 

 
Nie zawiera parabenów, barwników i olejów mineralnych.

Działanie 
Krem już od pierwszego użycia przypadł mi do gustu powodując przyjemne uczucie ukojenia i nawilżenia. Z każdym kolejnym razem coraz mniej to odczuwamy, ale widać po stanie skóry, że działa i ją regeneruje. Dużym plusem jest dla mnie fakt, że szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy. Nie trzeba używać go w dużych ilościach, żeby poczuć działanie, dlatego jest wydajny i jedno opakowanie, przy moim częstym smarowaniu się nim, starcza na długo. Jednak najbardziej urzekł mnie tym, że 2 miesiące remontów nie odbiły się negatywnie na moich dłoniach dzięki jego odpowiedniej regeneracji. Może kiedyś skuszę się na jakiś inny krem, jednak na razie pozostanę mu wierna. 


Cena i dostępność
Bez promocji kosztuje ok. 8-9zł, cena promocyjna 5-6zł. Kupuję go w Rossmannie. 
 

Pozdrawiam :)

8 komentarzy:

  1. także nienawidzę suchych dloni dlatego dobry krem do rąk to u mnie podstawa :)
    a remonty = sprzatanie i mycie non stop czegoś, jesli Cię w takiej sytuacji poratował znaczy że dobry wojownik z niego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oprócz sprzątania i mycia były też cięższe rzeczy do zrobienia ;)

      Usuń
  2. dużo dobrego o nim słyszę i chyba kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam smarować swoje dłonie kremami! Tego na pewno wypróbuję, jutro idę do Rossmanna, więc zakupię go :)

    OdpowiedzUsuń
  4. alessa, patrycja, dajcie znać, czy Wam też przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze nie miałam okazji go używać ale trzeba będzie spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. również bardzo polubiłam ten krem do rąk :) pozytywnie mnie zaskoczył, bo wyglądał na półce w sklepie dość niepozornie, a jest naprawdę dobry ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)