czwartek, 5 września 2013

Piasek Lovely Baltic Sand 3

Hej :)

Dzisiaj przychodzę do Was z piaskiem z serii Baltic Sand od Lovely . Do wyboru mamy odcień czerwony, niebieski i żółty. Ja skusiłam się na mój ulubiony niebieski, chociaż całkiem możliwe, że zakupię też czerwony, bo bardzo przypadł mi do gustu.



Aplikacja lakieru nie sprawia żadnych problemów, wręcz wydaje się banalna, dzięki odpowiedniej konsystencji. Nałożyłam na paznokcie dwie warstwy, chociaż na upartego można zostać przy jednej.
Lakier szybko wysycha oraz pięknie się mieni za sprawą dużej ilości brokatu, a efekt jest cały czas, nie tylko na słońcu.





 
 Dostępny w Rossmannie. Cena ok. 8-9zł.




Pozdrawiam :)

20 komentarzy:

  1. piękny jest! :) Też lubię niebieski ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny jest ! :) Chyba tez się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿❀ ✿

    Jakie ty masz cudowne paznokcie!!!!

    Sliczny lakier

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest, ale jak się zmywa? Normalnie czy ciężko jak brokat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmywa się normalnie wacikiem, nie trzeba kombinować :)

      Usuń
  5. masz śliczne paznokcie! a lakier super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny !! chciałam zapytać jeszcze o trwałość bo nic na ten temat nie wspominałaś w notce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. doszłam do wniosku, że nie ma sensu pisać o trwałości, bo u mnie lakiery zawsze trzymają się długo ;)

      Usuń
  7. Piękny kolor! No to czekają mnie kolejne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz bardzo ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. genialnie wygladają, masz przepiękne paznokcie! a kolor obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nominowałam Cię do Liebster Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy efekt:) Dzięki Twojej notce chyba skusze się na czerwony:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)