poniedziałek, 9 września 2013

Ukierunkowane ujędrnianie z Ziają Rebuild

Hej :)

Piękny, słoneczny weekend za Nami, teraz na scenę wkroczyła przytłaczającą jesień i tak jakoś smutno się zrobiło. Na pocieszenie zapaliłam sobie wosk YC i przyszłam podzielić się z Wami informacją o produkcie, który w ostatnim czasie poprawił wygląd mojej skóry - maśle do ciała Ziaja Rebuild ukierunkowane ujędrnianie.




Co obiecuje producent?


Skład


Konsystencja i zapach



Masło ma gęstą konsystencję, bardzo przyjemnie się rozprowadza i szybko wchłania. Zapach ma bardzo pobudzający, lekko mentolowy.

Działanie
Na wstępnie powiem, że nie oczekuję od takiego produktu cudów i zwalczenia w magiczny sposób cellulitu. Skusiłam się na zakup ponieważ moja skóra dosyć mocno straciła na jędrności, a widząc takie bogactwo składników i dużo pozytywnych opinii pomyślałam, że coś w tym może być i nie zawiodłam się - masło bardzo dobrze ujędrnia i nawilża skórę, która staję się gładsza i bardziej napięta. Po wsmarowaniu daje uczucie chłodu, ale nie jakieś nachalne, jednak nie wiem, jak będzie się to sprawdzać zimą. Ja jestem z produktu bardzo zadowolona, zużywam już drugie opakowanie i zapewne nie ostatnie.
Używałam 1-2 razy dziennie na uda, pośladki i brzuch w połączeniu z ćwiczeniami i zdrowym odżywianiem!

Cena i dostępność
15zł za 200ml. Z dostępnością nie ma problemu - dostaniemy je w Rossmannie, Naturze, hipermarketach.


Pozdrawiam :)

9 komentarzy:

  1. ja również pisałam o nim i o serum recenzje i jestem bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba w końcu się skuszę. Ziaja jeszcze mnie nie zawiodła nigdy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc pierwszy raz widzę ten produkt i wydaje się być bardzo interesujący. Jak skończę swoje zapasy, to może się na niego skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś zawsze przechodzę koło tego produktu obojętnie... Może się skuszę jednak:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy, ciekawy :) Ja jednak będę każdemu polecać peeling kawowy z dodatkiem cynamonu/imbiru, świetnie rozgrzewa i naprawdę.. cellulit ginie w oczach 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nigdy nie zauważyłam go w Rossmanie, ani żadnej innej drogerii a szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ziaja ma dobre produkty,ale żeby mentolowy zapach to jeszcze się nie spotkałam :D nie przepadam za takim zapachem w kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak tylko zużyję swojego Palmer'sa to się skusze na ten :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)