piątek, 20 września 2013

Zakupy

Hej :)

W ciągu ostatnich dni poczyniłam kilka zakupów kosmetycznych i mogę się pochwalić, że produkty, które do tej pory przetestowałam, to był strzał w 10-tkę.


Skusiłam się w na farbę Schwarzkopf Color Mask, wczoraj już jej użyłam i jestem zachwycona efektem! Świetnie poradziła sobie z moim odrostem i dała śliczny, równomierny kolor. Więcej szczegółów zdradzę Wam niebawem, ale już teraz ją polecam!

Maska bananowa Scandic chodziła za mną od bardzo dawna, w końcu kliknęłam ją na allegro przy okazji kupowania sprawdzonej farby Allwaves. Jeszcze nie miałam okazji jej użyć, ale spodziewam się dobrych rezultatów, bo moje włosy lubią olej kokosowy. Ma super zapach.


Jakiś czas zastanawiałam się nad powrotem do minerałów i teraz żałuję, że nie zrobiłam tego wcześniej, bo widzę poprawę cery już po kilku dniach od odstawienia płynnego podkładu. Meow Flawless Feline bardzo ładnie kryje i znalazłam żółtawy odcień, który bardzo pasuje do mojej karnacji.

Kilka dni temu wybrałam się do Hebe po suchy szampon Batiste, ale niestety nie były dostępne duże opakowania, jedynie takie po 50ml, którymi nie byłam zainteresowana. Buszując po tej bardzo przyjemnej drogerii natknęłam się na promocję Lolity Lempickiej i od razu wylądowała w koszyku. Zapach intensywny, długotrwały i bardzo mnie zauroczył. Buteleczka również cieszy oko.


Żele kupowałam na szybko i kierowałam się tylko zapachem. Szczególnie przypadł mi do gustu  Wellness&Beauty figa i róża Krem do rąk Lirene Ratunek skusił mnie 10% zawartością masła Shea i kupiłam go, gdy na prawdę potrzebowałam wybawienia z powodu okropnego uczucia suchych dłoni i nie miałam dostępu do zakupu ulubionego kremu. Pomógł :)

Pozdrawiam :)

13 komentarzy:

  1. Bardzo jestem ciekawa jak wychodzi ten odcień z Color Mask, bo sama chce wypróbować teraz jakiś jaśniejszy odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki to odcień podkładu? :) Ja czekam na mojego biga Korata z Meow też :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maskę bananową chętnie bym spróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam maskę bananową, a ta Lolita wpadła mi w oko ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmmm maska bananowa :) Ostatnio bardzo lubię owocowe produkty a bananowe szczególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie buteleczka od perfum bardzo cieszy oko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Meow mnie kusi strasznie od dłuższego czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Batiste było w Hebe, więc możesz przejechać się po niego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o ile już nie wykupili... :D za jakiś czas na pewno się wybiorę, ale na razie mi nie po drodze ;)

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)