wtorek, 1 października 2013

Pachnące kiwi od My Secret

Hej :)

Dzisiaj chcę Wam pokazać, jak prezentuje się na paznokciach lakier z pachnącej serii My Secret o numerze 167 (kiwi).


Z kwestii technicznych - lakier bardzo łatwo się nakłada, potrzeba dwóch warstw do pełnego krycia i bardzo szybko wysycha. Zapach ma ładniejszy niż jego niebieski brat (KLIK), ale nadal nie jest to aromat, którym można by się zachwycać. Czuć go nie tylko przy wysychaniu, ale i przez następne dni noszenia. Myślę, że pachnące lakiery, to mógłby być prawdziwy hit, gdyby udało się im nadać ładniejsze zapachy.

Posiada delikatne drobinki, które na paznokciach nie rzucają się za bardzo w oczy.






Do nabycia w Naturze za ok. 8zł.

Pozdrawiam :)

17 komentarzy:

  1. Ale ja jestem do tyłu, nie mam żadnych tego typu lakierów, tak jak piasków i innych wynalazków :) Kolor mi się nie podoba, ale każdy ma inny gust :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor ładny, ale nie w moim guście, jednak na paznokciach prezentuje się dobrze. Szkoda, ze zapach nie jest tak fajny, ale może kiedyś będą wersje owocowe, a może i już są nawet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to są niby wersje owocowe :D po prostu nie udały im się te zapachy, są dziwne i bardzo sztuczne :)

      Usuń
  3. Miałam go kupić, ale w końcu zrezygnowałam chociaż podoba mi się;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny jest ten kolor i ładny masz kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorgeous color! You have beautiful hands and nails! Great blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other on “GFC” (Obserwatorzy)? I promise I’ll follow you back <3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
  6. Super kolorek! Ja mam kilka pachnących lakierów z Revlonu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny kolor nie miałam jeszcze nigdy pachnącego lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie prezentuje się na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny jest ten lakier tez mam go w posiadaniu:) bardzo ładne paznokietki;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myslę, że kolorek świetnie by się prezentował u stóp. Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)