niedziela, 13 października 2013

Trochę nowości kosmetycznych z Super-Pharm, Biedronki i Lidla

Hej :)

Dzisiaj chcę Wam pokazać kilka rzeczy, które nabyłam w ostatnim czasie, skuszona ciekawymi promocjami/ulotkami kosmetycznymi. Co wpadło w moje ręce?


Do SP poszłam głównie po krem Lysalpha Active, którego miałam mini tubkę i byłam bardzo zadowolona z jego działania. Posiadałam jednak jego poprzednią wersję, dlatego trochę bałam się, że może nie będzie działał już tak dobrze. Działanie jest trochę inne, ale nadal jestem bardzo zadowolona, szczególnie, że pod makijaż spisuje się lepiej niż poprzednik. Na opakowaniu widnieje cena 38,99zł, ale zapłaciłam za niego 36,39zł :)
Skusiłam się też na krem Pharmaceris z kwasem migdałowym (10%).


W promocji były też masła do ciała Joanna Naturia, z których chciałam wersję kawową. Nie znalazłam jej na półce, więc pomyślałam, że może truskawkowe też będzie fajne, skoro wszyscy chwalą zapach kawowego, ale niestety zapach mi nie podszedł, jest zbyt chemiczny.

Lidl kusił od poniedziałku ulotką kawowo-hebraciano-czekoladową. Brzmi smacznie i apetycznie, a oglądając ulotkę miałam ochotę na większość rzeczy, jednak w sklepie czar prysł i zakupiłam tylko maseczkę czekoladową Soraya. Mam zamiar umilić sobie nią dzisiejszy wieczór :)


Biedronkowe ulotki kosmetyczne zawsze mnie czymś zainteresują. Tym razem od razu w oko wpadły mi szampony DeBa. Kupiłam wersję do włosów zniszczonych i farbowanych z oliwą z oliwek i aloesem. Miłym zaskoczeniem było odnalezienie w kartonie z szamponami odżywki, o której w ulotce nie było żadnej informacji. Po szybkim spojrzeniu na skład wpadła od razu do koszyka.
Oczywiście nie mogłam się też nie skusić na słynnego i bardzo przeze mnie lubianego micela BeBeauty w wersji big (400ml). Na prawdę spora wydaje się ta butla i wiem, że starczy mi na długo.


Pozdrawiam :)

12 komentarzy:

  1. Super-pharm jest fajny ale tylko dla kupujących, pracownicy nie mają za fajnie...

    OdpowiedzUsuń
  2. ta maseczka czekoladowa strasznie kusiii :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem ciekawa tej odżywki ..czy jest dobra i warto kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. też kupiłam micelka, szampon i odżywkę w biedronce:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawi mnie micel BeBeauty, muszę w koncu go kupic :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam tą odżywkę z DeBy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli krem z kwasem którego używam teraz nie sprawdzi się, następny będzie właśnie ten z kwasem migdałowym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też kupiłam tego wielkiego micela w Biedrze :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawiła mnie ta maseczka z Soraya.

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam ten micel z Biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)