czwartek, 17 października 2013

Zadbane stopy z kremem Organic Shop jojoba & sandal

Hej :)

Krem do stóp Organic Shop z jojobą i olejkiem z drzewa sandałowego otrzymałam jako gratis do zakupów i na jakiś czas o nim zapomniałam. Kiedy zaczęłam go używać od razu żałowałam, że sięgnęłam po niego tak późno. Tuż przed pierwszym użyciem próbowałam znaleźć o nim jakieś informacje i opinie w internecie i bardzo się zdziwiłam, bo nie znalazłam prawie niczego. W związku z tym umieszczam ten wpis i mam nadzieję, że komuś przyda się moja opinia.


Kremik jest gęsty, ma lekko żółtą barwę i przyjemny, delikatny i niemęczący zapach. W działaniu bardzo szybko zaskoczył mnie pozytywnymi efektami. Już po pierwszym nałożeniu miałam wrażenie, że moje stopy wyglądają o wiele lepiej, a z czasem bardzo poprawił się ich stan. Mam problemy z suchymi piętami, nad którymi pomógł mi zapanować, za co ma u mnie dużego plusa. Oczywiście cudów nie robi, efekt nie jest natychmiastowy, ale systematycznie używany daje super rezultaty. Do tego jest bardzo wydajny, szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy.


Jako, że nie znalazłam nigdzie składu, postanowiłam go dla Was przepisać. Wybaczcie, jeżeli zdarzyła mi się jakaś literówka i najlepiej zwróćcie mi na nią uwagę.

Skład:
Aqua with influsions of Organic Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Organic Santalum Album (Sandalwood) Oil, Organic Gardenia Taitensis Flower Extract, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Persea Gratissima (Avocado) Oil, Isopropyl Palmitate, Glycerin, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Cetearyl Glucoside, Sodium Stearoyl Glutamate, Xanthan Gum, Tocopherol, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Citric Acid.

Krem jest dostępny w sklepie internetowym Kokardi, tylko w troszkę zmienionym opakowaniu.

Znacie ten krem? Polecacie jakieś inne produkty tej firmy?

Pozdrawiam :)


5 komentarzy:

  1. kremu do stóp nie znam, ale mam krem do rak neroli i strasznie babciny zapach ma :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam, ale widzę że trochę słabo z jego dostępnością, tylko sklep internetowy?

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam tego kremu, nawet nigdzie o nim nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)