czwartek, 3 października 2013

Zamówienie z Yves Rocher

Hej :)

Yves Rocher w końcu i mnie skusił rabatami i prezentami ;) Nigdy nie miałam produktów tej firmy, aż tu pewnego dnia (w piątek :D) kliknęłam ich reklamę na FB i od razu do koszyka załadował mi się rabat -50zł. Wiedziałam, jakie produkty są polecane i postanowiłam przejrzeć asortyment. Bardzo łatwo udało mi się zebrać odpowiednią kwotę zamówienia, do tego te prezenty, darmowa wysyłka i poległam :p


Na zdjęciu brakuje jeszcze różowej kosmetyczki, która była gratisem.

Włosy:
  • szampon 3w1 w zestawie z płukanką octową,
  • szampon wygładzający,
  • szampon odżywczy do włosów suchych.

Ciało:
  • mleczka do ciała: kokos i wanilia,
  • pielęgnujący krem 2w1 do rąk i paznokci,
  • peeling do stóp,
  • mini mleczko do ciała miód i musli
  • lakier do paznokci.

Żele pod prysznic:

  • ziarno kawy,
  • z olejkiem arganowym,
  • ylang-ylang,
  • orzech makadamia,
  • miód i musli.

Macie któryś z tych produktów? Jakie są Wasze opinie na temat kosmetyków Yves Rocher?

Pozdrawiam :)



20 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zamówienie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedna z moich ulubionych firm i raz na kilka miesięcy w ramach róznych promocji robię większe zamówienie:) Żele (zwłaszcza kawowe) są świetne, krem do rąk także bardzo lubię, płukanka pachnie mmmmm chce się jeść! Fajnie nadaje też włosom blasku :) Szampony mam, używam, bo są delikatne... :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żelu kawowego teraz używam i zapach ma świetny! pobudza z rana do działania :)

      Usuń
  3. Wow, ile zakupów. Ja niestety powróciłam do życia studenckiego i nie mogę sobie pozwolić na takie ekstrawagancje :D A kosmetyków YR nigdy nie używałam. Kiedyś na pewno coś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam szampony, odżywkę do włosów i mydło do rąk. Fajne są niektóre produkty :) Zwłaszcza wody toaletowe. Pachną dłuuugo!

    OdpowiedzUsuń
  5. żel kawowy podziałał na moją wyobraźnię... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kilka ich produktów, ale żadnego z tych, które zamówiłaś. Bardzo lubię ich sezonowe kolekcje - pięknie pachną.

    OdpowiedzUsuń
  7. Słabo znam kosmetyki tej firmy, poza żelami pod prysznic - ślicznie pachną:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeej ile dobrooci :)
    Ja jeszcze nie miałam nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam za bardzo styczności z tą firmą. Ale ciekawią mnie te mleczka do ciała. Dobre są?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie użyłam raz waniliowego i jestem zadowolona :) szybko wsiąka, nawilża i czuć jego zapach na skórze przez kilka godzin :)

      Usuń
  10. Hello, I'm here again, seeing updates. Excellent post, congratulations.
    Greetings from:
    http://el-cine-que-viene.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. jeju, jak zazdroszczę. Wszyscy piszą o tych promocjach, okazjach w yves rocher a ja nigdy nie mogę na nie trafić ;/ w każdym razie super zakupy :D
    Pozdrawiam,
    marigoldds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wielkie zamówienie ;) Jakoś miałam tylko kilka produktów z YR i tych co Ty masz to jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  13. nie miałam żadnego z tych produktów, ale się obkupiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Dość pokaźne zamówienie. Miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  15. mam peeling do stóp i żel makadamia i bardzo lubię tę firmę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)