czwartek, 28 listopada 2013

Handsan, ochronny krem do rąk z olejkiem arganowym

Hej :)

Chcę Wam dzisiaj przedstawić krem, na który przypadkiem trafiłam w Hebe. W sumie wiedziałam jaki krem chciałam kupić, ale z ciekawości oblukałam wszystkie produkty na półce. Większość z tych produktów znałam i jakoś nie budziły mojego zainteresowania, aż w końcu doszłam  do najniższych półek i zobaczyłam kremy firmy Handsan, zupełną dla mnie nowość. Nie wiem, co mnie w sumie w nim skusiło, ale postanowiłam go wypróbować. Zazwyczaj zanim coś kupię czytam opinie w necie, ale na szczęście ten spontaniczny zakup okazał się dobrym zakupem!


Ochronny krem do rąk Handsan z olejkiem arganowym według producenta ma za zadanie pielęgnować, nawilżać i wygładzać dłonie oraz wzmacniać paznokcie. Co do ostatniego punktu - nie jestem w stanie ani zaprzeczyć, ani potwierdzić, ponieważ mam bardzo twarde i mocne paznokcie i nawet jeśli by choć trochę na ich wzmocnienie zadziałał, to zapewne bym tego nie zauważyła. Jednak co do reszty obietnic zupełnie się zgadzam - dłonie po użyciu są nawilżone, ukojone, po dłuższym używaniu wygładzona, a skórki nie wołają o pomstę do nieba. Wchłania się bardzo szybko i nie pozostawia nieprzyjemnej warstwy na dłoniach.

Najciekawszym rzeczą dla niego charakterystyczną jest jednak jego zapach. Krem pachnie, jak odżywka do włosów! Innym osobą również się tak kojarzy, więc to nie tylko wymysł mojego nosa. Jest dosyć intensywny. Mi on nie przeszkadza, w żadnym wypadku nie jest brzydki, ale lekko mnie zdziwił.



Skład

Konsystencja

Jego koszt to ok. 5-7zł ( nie pamiętam dokładnie) za 75ml. Dostępny w Hebe.

Pozdrawiam :)



P.S. Mam dzisiaj wyśmienity humor i życzę Wam również takiego! :)

5 komentarzy:

  1. Mam ten krem w zapasach :) Przyjechał do mnie z Niemiec ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny krem, jak kiedyś będę w Hebe to go wezmę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak będę w Hebe muszę się mu bliżej przyjrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałam ostatnio czy go nie kupić.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)