piątek, 29 listopada 2013

Sinsay: -20% + otwarcie we wrocławskiej Magnolii (30.11)

Hej :)

Dzisiaj u mnie nie kosmetycznie, a promocyjnie i modowo :) Jeżeli lubicie sklep Sinsay, to na FB możecie pobrać kod, który upoważnia do -20% zniżki na całą kolekcję. Można go również użyć w sklepie internetowym. Kod jest ważny w dniach 28.11-1.12. Ja już swój mam :D

żródło

Ponadto od bardzo dawna w Magnolii, w miejscu gdzie powstawał nowy Sinsay, mogliśmy oglądać napis "wkrótce otwarcie". Ja pierwszy raz ujrzałam go latem i już zdążyłam stracić nadzieję, że w końcu ten dzień nadejdzie :P Jednak tak się stanie - 30.11.13r. nastąpi otwarcie. Ja się bardzo z tego powodu cieszę, bo do Renomy zazwyczaj mi nie po drodze ;) Na pewno wstąpię tam w weekend, bo kilka rzeczy mam już od jakiegoś czasu upatrzonych :)

Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. no nareszcie ;-) też się nad tym zastanawiałam jak długo go mogą otwierać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam Sinsay pod nosem, bo w koronie tez jest :)) musze z kuponu skorzystac :D

    http://live-laught-love00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na konkurs do mnie, możliwość wygrania ciekawych nagród : ) http://ewulette.blogspot.com/2013/11/love-me-green-konkurs.html

    Pozdrawiam i przepraszam za spam, chciałabym aby sie więcej osób o tym dowiedziało, może Tobie przypadną do gustu nagrody :)

    Sinsay jest świetny !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. w łodzi chyba nie ma tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  5. W Krakowie tez jest ten sklep ale jeszcze nie mialam okazji do niego zajrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem fanek sieciówek lpp. Rzeczy nieco lepiej na mniej leżą niż te z sieciówek inditexu, te 2 często bywają na osoby niższe o mniejszym biuście.
    No i co ważne pracownicy sklepów są mniej narzucajcy się, a to dla mnie ważne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)