sobota, 21 grudnia 2013

Lakiery My Secret Confetti, naklejki wodne

Hej :)

Wczoraj pokazywałam Wam świąteczne inspiracje paznokciowe, dzisiaj pokaże, co ostatnio wpadło w moje ręce - są to lakiery My Secret z serii Confetti i naklejki wodne zakupione u użytkownika PROMOTO-PROMOTO na allegro. Lakiery My Secret nie porwały mnie od razu, na zdjęciach nie robiły szału, no może poza białym, który jako jedyny wpadł mi w oko od razu. W Naturze jednak nie mogłam się zdecydować, które wziąć, więc... wzięłam wszystkie :P


Co do naklejek, to byłam przekonana, że kliknęłam o 2 zestawy więcej, a tu psikus :P Musiałam być bardzo zmęczona robiąc zakupy ;)


Jutro postaram się coś wykombinować na paznokciach moimi nowymi nabytkami. Pomysł mniej więcej już mam ;) Teraz zabieram się za sprzątanie, całe mieszkanie do ogarnięcia przede mną :)

Pozdrawiam :)


6 komentarzy:

  1. lakiery bardzo mi się podobają :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podoba mi się szary.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę confetti ! Naklejki wodne wręcz uwielbiam można szybko wyczarować piękne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te lakiery są bardzo ładne;) widziałam je w sklepie i na blogach.

    OdpowiedzUsuń
  5. lakiery bardzo ładne, ten czerwony jest super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)