niedziela, 22 grudnia 2013

My Secret Confetti - 176 Confetti Game

Hej :)

Dzisiaj na moich paznokciach zagościł najładniejszy z czwórki brokatowych nowości od My Secret - Confetti Game o numerze 176. Lakier to biel/jasna szarość z dużą ilością niebieskiego, czerwonego i żółtego brokatu. Niebieski dominuje w tej trójce.


Nakładanie lakieru nie sprawia najmniejszego problemu, wysycha dosyć szybko. Na paznokciach mam aż trzy warstwy, ale malowanie nie było męczące. Jestem na prawdę zadowolona z tego lakieru, bo bardzo efektywnie wygląda i jest niezwykle przyjazny w obsłudze. Mam nadzieję, że nie da mi w kość przy zmywaniu ;)




Jak Wam się podoba? :)

Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. ale świetnie wygląda ! :)
    zapraszam też do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie z całej serii to numer 1. Wygląda rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka cena tych lakierów? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 8-9zł, niestety nie pamiętam dokładnie :)

      Usuń
  4. przepięknie prezentuje się ten lakier na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)