sobota, 28 grudnia 2013

Poświątecznie i prezentowo

Hej :)

Jak Wam minęły święta? Mi bardzo szybko, z jedzeniem nie przesadziłam ( mogłam zjeść mniej sałatki i sernika, ale jem je tylko w święta, więc... :P), spędziłam miło czas, pograłam w zumbę na kinect'cie, dużo spacerowałam, rozwiązałam wiele krzyżówek i nawet malowałam w mieszkaniu :D Ogólnie nie jestem typem wylegiwacza kanapowego i nie byłabym w stanie spędzić świąt na obżarstwie i gapieniu się w telewizor - szkoda życia na to ;)

Jako, że chyba jestem w tym roku bardzo grzecznych dzieckiem (któremu do dziecka bardzo daleko ;) ) Mikołaj o mnie nie zapominał, a nawet rzekłabym, że za bardzo mnie rozpieszcza. Nie no, dobra, nie narzekam, a bardzo się z tego powodu cieszę :D Poniżej możecie zobaczyć, co w tym roku dla mnie zostawił :)


Musiał podsłuchać, że bardzo spodobał mi się zestaw szarlotkowy i tym sposobem jestem bogatsza o zestaw orzechowy i pierniczkowy. Tego pierwszego byłam tak ciekawa, że otwierając rozerwałam pudełko :P Zapach obłędny - idealny orzech laskowy! Uwielbiam! Chciałabym dorwać taki wosk zapachowy ♥



Mam też w końcu okazję wypróbować kosmetyki Balea i odżywkę z Alverde.


Razem z moim S. kupiliśmy sobie tablet :) Nie wyszło nam trochę przyklejanie folii ochronnej :P Mieliśmy kiedyś tablet, ale się go szybko pozbyliśmy, bo zamulał. Ten śmiga szybko (4-rdzeniowy procesor, 2 GB RAM) i korzystanie z niego to czysta przyjemność :)
Dostałam też wodę toaletową Bruno Banani.

Jest jeszcze coś, ale to już pozostawiam tylko dla siebie :P

Bardzo przyjemnie było, szkoda że czas tak szybko leci...

Pozdrawiam :)

32 komentarze:

  1. Mam także pierniczkowy zestaw jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest fajny, ale nie przebije orzechowego :D

      Usuń
  2. świetne prezenty ;) też zamierzam zakupić tablet.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę tych zestawów kosmetyków. Na pewno muszą pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, pięknie pachną, szczególnie orzechowy ♥

      Usuń
  4. Ale Baleowe zapasy! :)
    Mam tę wodę z Bruno Banani i ma śliczny zapach :)
    Miłego używania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapach BB jest słodki i bardzo kobiecy, od razu mi się spodobał :)

      Usuń
  5. Świetne prezenty! ;) Szczególnie zapas z Balei ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. markę Balea dopiero poznam, więc bardzo się cieszę z tych kosmetyków :)

      Usuń
  6. chyba jestem jakaś dziwna bo nie rozumiem funkcji tabletu :D jasne wiem internet ma się w nim przeglądać... aleeeee ja nie wiem po co wydawać kase na tablet gdy ma się laptop i telefon z internetem :D nie wiem... nie kumam :D
    mocno kosmetyczne prezenty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie lubię korzystać z neta w telefonie - za mały ekran i ciężko kliknąć to co trzeba. małych tabletów też nie lubię, ale taki 10-calowy zmienił moje postrzeganie tabletów - jest jak laptop, wygodnie się z niego korzysta, do tego bez problemu można go wszędzie ze sobą zabrać, no i bateria długo trzyma :)

      Usuń
  7. fajne prezenty :) też dostałam zestaw Faramona, tylko " słodkie trufle i migdały " :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mikołaj bardzo Cię musi kochać :D piękne prezenty szczególnie Balea i zestaw orzechowy <3

    OdpowiedzUsuń
  9. no no widać grzeczna byłaś w tym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne prezenty! Zazdroszczę kosmetyków Balea!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne nowości :) Ja od niedawna też mam tablet :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ile Balei :D zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. imponujący zestaw prezentów;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam kosmetyki Balea:)używam ich już od bardzo dawna...super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne prezenty :) Ja dostałam też zestaw z Farmony ale klasyczną wersję.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę zestawów Farmony;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne prezenty ;) Ja z Farmony mam zestaw czekoladowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo obfity Mikołaj. Super! Miłych zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja kochana balea! :)
    Ależ Ci zazdroszczę, wszystko wpadło w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super prezenty, sama chciałabym dostać taki zestaw pięknie pachnących kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ooo to widzę święta na bogato ;D, aż zazdroszczę! Szczególnie tych żeli <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)