piątek, 20 grudnia 2013

Świąteczny manicure

Hej :)

Zawsze, gdy oglądam cudownie wykonane wzorki na paznokciach, żałuję, że nie mam do tego cierpliwości, czasu i odpowiedniego poziomu magnezu w organizmie. Ponadto wiem, że moje dążenie do perfekcji mogłoby zabić radość z tworzenia, gdy ciągle bym sobie powtarzała, że jestem zbyt mało utalentowana plastycznie, przez co nie umiem tego zrobić tak dobrze, jakbym chciała. Mimo to za każdym razem, gdy widzę piękne zdobienia, mam coraz większą ochotę poeksperymentować i sprawdzić się, może nie będzie tak źle i moja skromna kolekcja lakierów pozwoliłaby mi na wyczarowanie czegoś fajnego. Muszę nad tym pomyśleć. Może to będzie moje postanowienie noworoczne? Zobaczymy :)

Przygotowałam dla Was garść zdjęć z pięknymi zdobieniami w klimacie świątecznym. Chciałabym za rok pokazać Wam jakieś moje dzieło, nie obraziłabym się, jakby było na równie wysokim poziomie :D

 












Na koniec coś łatwego i bardzo w klimacie :)

Który manicure Wam się najbardziej podoba? Mi pierwszy, przedostatni i te choineczki w śniegu, które są niezwykle urocze. Szkoda, że w tym roku czekają Nas kolejne święta bez śniegu...

Pozdrawiam :)


15 komentarzy:

  1. piękne paznokciowe inspiracje, wykorzystam motyw z srebrny i złotym piaskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem renifer przebił wszystko. Cudaśny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo wesoły i pocieszny jest :D

      Usuń
  3. Wow, Wszystkie są świetne. Tylko patrzeć i podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. choinka water marble to świetny pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne inspiracje, na święta zamierzam stworzyć jakiś choinkowy manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  6. spróbuję odwzorować te pierwsze, ale marna ze mnie "malarka", zobaczymy co z tego wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne! Sama planuję gwiazki!

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie piękne ! :)
    zapraszam też do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne paznokcie:) ja też nie mam cierpliwości do robienia takich cudeniek, ale może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie się ogląda te inspiracje, a ten pomysł z choineczką jest super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)