niedziela, 12 stycznia 2014

Brązowy piasek Wibo (2)

Hej :)

Piaski Wibo to lakiery, którym nie jestem w stanie nic zarzucić. Podbiły moje serce jakością, efektem i ceną. Dzisiaj chcę Wam pokazać wersję brązową o numerze 2.


Lakier bardzo łatwo się nakłada, szybko schnie, potrzeba dwóch warstw do pełnego krycia. Szczerze powiedziawszy to chyba nie muszę nic więcej o nim napisać, oprócz faktu, że jest to świetny lakier i jeżeli kochacie piaski, a z tymi z Wibo nie miałyście jeszcze do czynienia, to Wam je serdecznie polecam! Myślę, że każdy będzie z nich zadowolony :)





Pozdrawiam :)

15 komentarzy:

  1. I ja go mam, jeszcze jest nieużywany, na pierwszy ogień poszły u mnie piaski brokatowe :)
    Pięknie wygląda na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest śliczny, też go mam, ale czeka na przetestowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny efekt, kolor bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny jest :) mam też piasek Wibo, tyle że z brokatem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się bardzo. Kolor w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy ten brąz :) Mam czerwony z tej serii, uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem efekt bardzo delikatny, ale bardzo fajnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. też go mam, jak dla mnie wygląda całkiem fajnie i trwałość też jest ok, przecież nie każdy piasek musi mieć brokat ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda super, lubię taki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny! Też go mam, ale jeszcze nie malowałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam piaski, ale te kolorek trochę nie w moim stylu :) szkoda tylko, ze piaski tak ciężko się zmywa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te bez brokatu łatwo się zmywają :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)