środa, 8 stycznia 2014

Denko listopad-grudzień 2013

Hej :)

Przyszła pora na pozbycie się pustych opakowań, sporo ich zalegało w łazience, a po ich wyrzuceniu poczułam, jakbym pozbyła się zbędnego balastu ;) W grudniu nie miałam okazji  przedstawić Wam pokrótce zużytych produktów z listopada, dlatego dzisiaj będzie połączone denko z listopada i grudnia. Zaczynamy :)


Balsam do włosów na cedrowym propolisie - bardzo dobry produkt, pisałam o nim TUTAJ. Chętnie kupię ponownie

Odżywka do włosów Deba - niepozorny produkt naturalny, który pojawił się w Biedronce za jedyne 5,99zł i okazał się jedną z lepszych odżywek, jakie miałam okazję używać. Już kupiłam ponownie i na pewno Wam ją opiszę.

Odżywka Garnier Fruity Passion - świetne wygładzenie i nawilżenie, więcej TUTAJ. Kupię ponownie.

Artiste odżywka regenerująca i Garnier Ultra Doux rozmaryn i liść oliwny - odżywki, które z moimi włosami nie robiły prawie nic i zużyłam je, żeby mi nie zalegały w łazience. Nie kupię ponownie.


Szampon nawilżający z aloesem Deba - przepiękny zapach świątecznej pomarańczy, bardzo dobrze oczyszczał i nie wysuszał włosów. Super! Kupię ponownie, jeżeli pojawi się jeszcze w promocji, bo w internecie kosztuje 16zł.

Szampon wygładzający Yves Rocher - jedyny szampon z YR, który bardzo mi się spodobał, na prawdę wygładzał włosy, dzięki czemu był wart swojej ceny. Więcej TUTAJ. Kupię ponownie.

Szampon ułatwiający rozczesywanie Yves Rocher 3w1 - przeciętniak, wcale nie wpływał jakoś szczególnie na rozczesywanie. Nie kupię ponownie, bo są lepsze za tą cenę.

Nawilżający szampon Isana - bardzo dobry, włosy po jego używaniu wyglądają dużo lepiej, tani i skuteczny. Kupię ponownie.

Suchy szampon Batiste Tropical - ratunek z porannych opresji, chwila i włosy czyste i puszyste - polecam! Już kupiłam ponownie, nawet 2 opakowania ;)


Żel Orginal Source malina i cacao - piękny zapach, ale przez galaretowatą konsystencję trochę niewydajny, mimo to dla zapachu warto. Kupię ponownie.

Yves Rocher żel z olejem arganowym oraz żel z miodem i musli - jak dla mnie nieporozumienia żelowe, mają okropne zapachy, a wersja z olejkiem arganowym jest wodnista, wręcz przelewa się przez palce i bardzo niewydajna. Nie kupię ponownie.

Yves Rocher żel ziarna kawy oraz żel makadamia - dosyć podobna kremowa konsystencja, wydajne, ładne zapachy. Moim hitem jest żel kawowy, o którym pisałam TUTAJ. Kupię ponownie wersję kawową.


Maska do włosów głęboko nawilżająca Vatika - dobra maska, chociaż nie najlepsza. Przygotowują o niej dla Was wpis. Nie wiem, czy kupię ponownie, ponieważ jest mnóstwo innych masek, które mnie nęcą i pewnie będę je chciała przetestować ;)

Jedwab w płynie Green Pharmacy - nie jest to czysty jedwab, ma różne dodatki, m.in. aloes, w składzie, jednak bardzo dobrze zabezpiecza końcówki i nadaje włosom blask. Kupię ponownie.

Ochronny krem do rąk Handsan - bardzo go polubiłam, dobrze nawilża dłonie. Więcej TUTAJ. Kupię ponownie.

Panthenol żel z aloesem i alantoiną Gorvita - ładnie łagodzi podrażnienia i radzi sobie z suchością skóry, używałam go latem po opalaniu i ogólnie jako środek łagodzący. Kupię ponownie latem.


Wax Revitale - produkt, który męczyłam i nareszcie wymęczyłam do końca, nic nie robił z włosami i miał nieprzyjemną konsystencję. Nie kupię ponownie.


Puder Essence All About Matt - daje idealny mat i chyba ze wszystkich posiadanych przeze mnie do tej pory pudrów matujących spisał się najlepiej. Kupię ponownie.

Podkład mineralny Meow - cudowne krycie, naturalny efekt i gama kolorów, z której można znaleźć odcień dla każdej karnacji. Już kupiłam ponownie.

Tusz Wibo Growing Lushes - maskara, która raz mi się podoba, a raz doprowadza mnie do szału. Raczej nie kupię ponownie.

Próbki Lysalpha Active i Effaclar K oraz mini błyszczyk Essence z serii Floral Grunge.

Pozdrawiam :)



23 komentarze:

  1. Chciałabym wypróbować żółtą odżywkę Garniera, ale zawsze o niej zapominam podczas zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spore denko, ja takiego chyba nie osiągne nigdy heh :) Mnie ciekawi szampon z serii Deba, miałam go kupić w biedronce ale już tyle szamponów mam w zanadrzu ze się nie skusiłam, a może okazałby się idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z dwóch miesięcy, to w sumie dużo czasu :)

      Usuń
  3. Zastanawiałam się nad serią kosmetyków Babci Agafji-Twoja recenzja pomogła mi podjąć decyzję;podobnie z zakupem szamponu YR.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że i u Ciebie sprawdzą się te produkty :)

      Usuń
  4. A ja zamierzam wypróbować niedługo nawilżającą odżywkę Isany. Może na szampon też się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo lubię tę odżywkę, muszę kiedyś do niej wrócić :)

      Usuń
  5. Lubię żele z YR, za zapach, ale moimi ulubieńcami są z Nuxe i Soap&Glory ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja bardzo lubię jedwab z GP. Zainteresowałaś mnie też szamponem wygładzającym YR :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Balsam DeBa przypadł mi do gustu. Wprawdzie w niewielkim stopniu dociąża włosy i słabo je wygładza, ale po jego użyciu kosmyki są nawilżone:) Pod tym względem dorównuje odżywce Alterry z granatem i aloesem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szampon i odżywka DeBa są u mnie następne w kolejce do użycia. Jeszcze tylko wykończę Babydream i Alterrę i mogę rozpocząć testowanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne denko :) mnie tak dobrze niestety nie idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś nominowana przez nas do LBA! Więcej informacji na naszym blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana puder sypli z Essence ma być wycofywany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na prawdę? :( nie wiedziałam nawet o tym. muszę się wybrać w takim razie do Natury.

      Usuń
  12. genialny post :)
    spore zużycie zwłaszcza w odzywkach i szamponach
    uwielbiam denka !

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten sam dylemat z tuszem Wibo...

    OdpowiedzUsuń
  14. Łaaał, ale dużo szamponów zużyłaś! Jestem pod wrażeniem :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam wszystkie odżywki z pierwszego zdjęcia. I wszystkie wspominam dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę wypróbować żele z Yves Rocher, mam szampon z malwą i bardzo go polubiłam. Zaciekawiły mnie też produkty z firmy Deba, oby udało mi się je gdzieś znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)