czwartek, 30 stycznia 2014

Dzisiejsze łupy kosmetyczne z Biedronki

Hej :)

O nowej ulotce kosmetycznej w Biedronce dowiedziałam się kilka dni temu i gdybym akurat wtedy nie miała chwilki wolnego czasu na przejrzenie blogów, to pewnie bym teraz o niej nie miała zielonego pojęcia ;) Od razu kilka rzeczy wpadło mi w oko i korzystając z dzisiejszego dnia "wolnego" wybrałam się rano na kosmetyczne zakupy.

Całą gazetkę możecie zobaczyć TUTAJ.

Oto co kupiłam:




 Jak Wam się podoba nowa oferta kosmetyczna? Skusicie/skusiłyście się na coś, czy nic Was nie zainteresowało?

Pozdrawiam :)



PS. W niedzielę podam informację, do kogo wędrują podkłady Bourjois, o których pisałam tutaj :)

23 komentarze:

  1. Ja kupiłam tylko chusteczki do czyszczenia okularów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wybieram się jutro, na pewno capne żele Lirene i płatki pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poszalała i dobrze czasami trzeba :) ja kupiłam mus z mango i brzoskwinią. Niestety ten drugi nie w moim guście zapachowym. Skusiłam się również na maseczki do włosów i peeling do ciała z Lirene.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fakt, czasami trzeba :) mus z melonem i arbuzem mocno nimi pachnie i na pewno nie każdemu się spodoba :)

      Usuń
  4. Też kupiłam żele i maski Biovax, jak jeszcze będzie to dokupię żel Dove, maskę z Eveline i peeling z Lirene :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tej maski Eveline już dzisiaj używałam i jak na pierwszy raz jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  5. tutti frutti sama bym kupiła, ale mam tego tyle, że nie zdążę zużyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam dużo smarowideł do ciała, ale jakoś nie mogłam się oprzeć :D

      Usuń
  6. No no poszalałaś nieco ;)
    Ja kupiłam tylko dwa żele Lirene - gruszkę i granat ;) W takiej cenie żal byłoby nie skorzystać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najładniejsze zapachy żeli wzięłaś :) ja nie mogę się zdecydować, który najpierw użyć, ale chyba padnie na granat :)

      Usuń
  7. Widzę, że zakupy się udały ;) Mnie kilka rzeczy z tej oferty zainteresowało, więc też muszę się wybrać na małe zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też pewnie zajrzę :), ale zobaczę na co się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo tego, u mnie saszetek Biovax-u nie było, zresztą i tak bym nie kupiła, bo mam tą z olejkami w pełnej wersji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie też się zastanawiam nad pełnowymiarowym opakowaniem :) zobaczę, jak będzie się ten wax spisywał na moich włosach :)

      Usuń
  11. Zele Lirene, musy Farmony i arganowe Eveline - taniej w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przed chwilą obejrzałam ulotkę ;) Rossmann jak zwykle wyszedł z ofertą konkurencyjną :D

      Usuń
  12. Skusiłam się tylko na micel i raczej nie pójdę po więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo tego, mnie dopadło choróbsko i nie wybrałam się do Biedronki, może to i lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo, ja nie byłam i chyba nie będę. Stwierdziłam, że nie mam za bardzo co kupić, chyba, że maseczki Biovax. :) Masła Farmony są bardzo fajne, ja mam w innych wersjach zapachowych, ale Twoje tez wydają się przyjemne. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mus z Dove tez trafil do mojego koszyka w biedronce z reszta tak jak pozostale kosmetyki ;) fajna akcja promocyjna ;) oby czesciej

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)