poniedziałek, 20 stycznia 2014

Haul kosmetyczny

Hej :)

Niestety czasu u mnie brak na rozpisywanie się, dlatego żeby nie było dłużej ciszy na blogu postanowiłam wstawić dzisiaj post, który będzie opierał się głównie na zdjęciach. Pokażę Wam produkty, które ostatnio kupiłam.







Na tę chwilę mogę stwierdzić, że moim hitem stał się krem Siarkowa Moc, którego przez długi czas się obawiałam, jednak zupełnie niepotrzebnie, bo efekty są tylko na plus. Mojej cerze również bardzo przypasował podkład Loreal True Match.

Znacie któryś z tych produktów?

Pozdrawiam :)

23 komentarze:

  1. Loreal TM to mój ulubiony podkład :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja spotkałam się z wieloma niepochlebnymi opiniami o nim, ale u mnie się spisuje dobrze :)

      Usuń
  2. Bardzo fajne kolory lakierków . Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakiery są przecudne. Mam nadzieję, że pokażesz na je na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne lakiery:)a co to jest ten HYDROLAT?to mnie najbardziej zaciekawiło i normalnie muszę to spr:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto o nich poczytać, świetnie spisują się zamiast toniku i moim zdaniem o wiele lepiej działają :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. mam tylko nadzieję, że moje nie będą z jakimiś grudkami, bo słyszałam, że jest wadliwa partia i właśnie są z nią takie problemy..

      Usuń
  6. Świetne zakupy ;) Podkład True Match i krem do rąk Anidy uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krem Anida znam już od dawna i co jakiś czas do niego wracam :)

      Usuń
  7. Świetne zakupy! I Tyyyle lakierów CA <3
    Też bardzo lubię ten zmywacz Isany i krem do rąk anida, ale krem matujący siarkowa moc w ogole się u mnie nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie spisuje się bardzo dobrze, a bałam się, że zrobi mi przesusz na twarzy :)

      Usuń
  8. Eliksirem z Loreala jestem zachwycona, Krem siarkowa moc jest całkiem dobry, a zmywacz z Isany to mój numer 1 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eliksir i u mnie dobrze się spisuje :)

      Usuń
  9. Nominowałam Cię do Libster Blog Award :)

    Szczegóły znajdziesz tutaj: . http://ksiezycowaroza.blogspot.com/2014/01/libster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale dorwałaś w dobrej cenie ten eliksir :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Holosie z CA bardzo lubię, szczególnie Bamberkę, bo jest najbardziej holograficzna :)
    Pilnik z Rossmanna najlepszy! I zmywacz Isany :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)