czwartek, 2 stycznia 2014

Yankee Candle: Pink Sands, Fresh Cut Roses, Lilac Blossoms

Hej :)

Przyszła kolej na przedstawienie Wam trzech kolejnych zapachów z mojej kolekcji Yankee Candle. Tym razem postawiłam na zapachy kwiatowe.


Pink Sands
"Wakacje na egzotycznej wyspie, na której królują różowe piaski a ocean jest tak błękitny jak niebo. Unosi się tam niepowtarzalny zapach owoców cytrusowych, najpiękniejszych słodkich kwiatów oraz lekko pikantnej wanilii." źródło


Zapach kwiatowo-owocowy, bardzo rześki i przyjemny. Pozwala mi się zrelaksować po ciężkim dniu. Na pewno przypadnie do gustu osobom, które nie lubią ciężki zapachów, jest to jeden z neutralniejszych zapachów YC, który ma w sobie coś intrygującego. Wypaliłam już cały wosk i bardzo chętnie do niego wrócę. 


Fresh Cut Roses
Zapach idealnie różany, naturalny i mocny. Przypadł mi od razu do gustu. Gdy unosi się w mieszkaniu mam wrażenie, że wypełnione jest ono niezliczoną ilością bukietów stworzonych z najpiękniej pachnących róż... Uwielbiam!

"Delektuj się zapachem świeżo ściętych róż. Ta kusząca woń przeniesie cię w jednej chwili do skąpanego w słońcu ogrodu i poczujesz najdoskonalsze ukojenie dla swoich zmysłów. Wyrusz w podróż do różanego świata, a to wszystko przy pomocy świecy z olejkami różanymi najwyższej jakości." źródło


Lilac Blossoms
Kocham bez i ciągle liczę, że w końcu spotkam świecę lub wosk, które idealnie i realistycznie oddadzą jego woń. Mimo niezwykle pozytywnych odczuć po wosku Fresh Cut Roses YC poległo przy tworzeniu Lilac Blossom. Nie czuję w nim piękna tego kwiatu, a coś lekko mydlanego i perfumowanego, co tylko go udaje… Pozostaje mi czekać do wiosny, aby nacieszyć się tym urzekającym i poprawiającym nastrój aromatem…
W sumie nie powinnam się dziwić, że zapach nie jest naturalny, bo jako jeden z nielicznych nie zawiera naturalnych ekstraktów.

"Najbardziej urzekający zapach późnego lata ? ogród pełen bzów oraz białych i purpurowych kwiatów lawendy. Wyjdź na wieczorną przechadzkę do ogrodu i rozkoszuj się bogactwem aromatów i intensywnymi kolorami kwiatów." źródło

Pozdrawiam :)

9 komentarzy:

  1. dlaczego ja jeszcze nie testowałam tych wspaniałych wosków?! :(
    muszę to zmienic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja je bardzo polecam :) jak lubisz intensywne i ciekawe zapachy, to powinny Ci przypaść do gustu :)

      Usuń
  2. kurcze wszyscy tak zachwalaja te woski chyba sie skusze
    wszystkiego najlepszego w nowym, 2014 roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj kupiłam Pink Sand, bo to styczniowy zapach miesiąca. Ciekawe jak będzie pachniał po zapaleniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisz potem, czy Ci się spodobał :)

      Usuń
  4. O ten kwiatowo- owocowy to idealny dla mnie:) Ps. Zapraszam Ciebie na konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Yankee Candle.W Drogerii Cytrynowej są dostępne zapachy,które zostają wycofane!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)