wtorek, 11 marca 2014

Holo Jeżyce Colour Alike (497)

Hej :)

Moda na lakiery holograficzne trwa, ja również jej uległam. Moimi pierwszymi holo-zdobyczami były lakiery Colour Alike. Mam 4 różne kolory, zacznę Wam je przedstawiać od znanego w blogosferze lakieru Jeżyce (497).


Jeżyce to piękny fiolet, dosyć ciemny, nie sprawiający kłopotu przy malowaniu. Czytałam, że istnieją wadliwe partie, dosyć glutowate i z grudkami, mój lakier na szczęście nie posiadał takich atrakcji. Bardzo szybko wysycha i niesamowicie błyszczy! Efekt holo jest dosyć delikatny, ale i tak cieszy oko :)

Dodam jeszcze, że stałam się posiadaczką holo topa Colour Alike i mogę z każdego lakieru wyczarować taki fajny efekt na paznokciach ;)






Pozdrawiam :)

17 komentarzy:

  1. Świetny holo! Sama uwielbiam lakiery Colour Alike za ogromny wybór ciekawych kolorów i bardzo dobrą jakość.

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś nie przepadałam za holo lakierami, ale im więcej ich na blogach tym bardziej się do nich przekonuję ;) ten jest śliczny i z chęcią bym go miała u siebie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po przeczytaniu komentarza zrobiłam wieeelkie oczyska. Jak można nie lubić holo?! :D

      Usuń
  3. Ale śliczny jest ;) Coraz bardziej podobają mi się holo lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam fiolety :) ten jest swietny, w koncu sie skusze na jakis lakier z colorowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz piękne paznokcie, a ten lakier - cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam lakiery holograficzne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Moj uoubiony :) a mam 10 wiec wiem co mowie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny jest ale mi wystarczy holo top :)
    to i tak szaleństwo jak na mnie bo nie lubuję się w takich wykończeniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja go teraz na promocji zamówiłam, piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie malujesz paznokcie, powinnaś częściej je pokazywać! :) a lakier - ślicznota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :) na razie mam zastój paznokciowy - nie mam ochoty na nowe lakiery, ani na malowanie ich...

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)