niedziela, 16 marca 2014

Kilka nowości :)

Hej :)

Nie szaleję ostatnio z zakupami, w sumie może to i lepiej, bo to co mam się samo nie zużyje ;) Nie mam też w sumie czasu, siły ani ochoty na zakupy. Marzę o tym, żeby pójść już do pracy i mieć czas wolny dla siebie, a nie tak jak teraz pochłania mi go uczelnia... Dobra, już nie marudzę i przechodzę do przyjemniejszej części :P


Skusiłam się w końcu na wykorzystanie kodu KROK1 w Yves Rocher. W sumie firma nie należy do moich ulubionych, dlatego postanowiłam, że kolejne zakupy zrobię, gdy dodawany gratis na prawdę mi się spodoba. Widząc w gratisie perfumy od razu wiedziałam, że ta chwila właśnie nadeszła ;) Za 39,7zł dostałam żel waniliowy pod prysznic (uwielbiam mleczko z tej serii), szampon wygładzający (mój pewniak), regenerującą odżywkę do włosów i jako gratis: perfumy, krem Elixir i darmową wysyłkę. Myślę, że się opłacało ;)



Jako że przepięknych zapachów nigdy za wiele wybrałam się wczoraj do Mydlarni i wyszłam z kilkoma nowymi woskami. WoodWick to moja nowa miłość, jak dla mnie dorównują YC, chociaż znacznie się od nich różnią. Z Kringle większość zapachów nie przypadła mi do gustu, dlatego cieszę się, że mam okazję do stacjonarnego ich zakupu - na zakup w ciemno na pewno bym się już nie skusiła ;)


Tutaj jeszcze drobny upominek z okazji dnia kobiet :)

To by było na tyle, jak mówiłam bez szaleństw ;)

Pozdrawiam :)

9 komentarzy:

  1. Też planuję małe zakupy w YR, mam ochotę na jakiś szampon z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuszą mnie strasznie te woski WW :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. według mnie warto się skusić :)

      Usuń
  3. Odżywkę YR znam i uwielbiam ! Co prawda niedawno jaw wykończyłam ale chętnie do nie wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytałam o niej dużo pozytywnych opinii, dlatego się skusiłam :) na razie jestem po jednym użyciu ;)

      Usuń
  4. Super nowości. Faktycznie wosków nigdy nie za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  5. bez szaleństw ale same fajne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)