sobota, 8 marca 2014

Znalazłam idealny, niebieski piasek!

Hej :)

Gdy tylko pojawiły się lakiery piaskowe widziałam, że chcę mieć niebieski, koniec, kropka. Lakiery w tym kolorze należą do moich ulubionych, tak samo jak i piaskowa faktura, dlatego to połączenie wydawało mi się idealne. Moje marzenie spełniła firma Catrice wypuszczając jesienną kolekcję piaskowych lakierów.


Lakier ma duży pędzelek, jednym  pociągnięciem możemy nałożyć go na cały paznokieć. Błyskawicznie wysycha i trzyma się nienaruszony przez tydzień na paznokciach. Do tego ten kolor ♥ Dla mnie bomba! Żałuję, że nie kupiłam innych kolorów z tej limitki, bo ten egzemplarz wywarł na mnie mega pozytywne wrażenie!




Jak Wam się podoba?

Pozdrawiam :)

17 komentarzy:

  1. Bardzo zacny kolorek. Szkoda, że ja ostatnio tak się zawiodłam na niebieskościach :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za niebieskim kolorem na paznokciach, ale ten mnie oczarował. Znając moje szczęście pewnie już nigdzie nie znajdę tej serii..

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny ten kolorek, musze go mieć!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. mam żółty z tej serii i jest do bani ale niebieski sie fajnie prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  5. no i dlaczego weszłam na Twojego bloga? miałam przystopować z zakupami lakierowymi a tu prosze... jutro ide do natury po ten lakier i nie ma przebacz! piękny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie prezentuje się idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mega denko :)
    Obie odzywki mam, ale ta z Balei niezbyt mi poszedła :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie ta notka :(
      Chyba pierwszy niebieski lakier, w którym się zakochałam... <3

      Usuń
  8. Piękny kolor :)

    Bardzo podoba mi się kształt Twoich paznokci :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)