piątek, 4 lipca 2014

Biedronka kosmetycznie - Lato w kosmetyczce cz.1

Hej :)

Biedronka znowu wprowadziła ofertę kosmetyczną, tym razem pod nazwą Lato w kosmetyczce. Na ulotce widnieje napis "cz.1", co rozbudza moją ciekawość - co będzie w kolejnej części i kiedy się ona pojawi? Mam nadzieję, że znajdzie się jakiś hit na miarę Batiste :)


Chwilę zastanawiałam się nad zapachami suchych szamponów Batiste. Wiedziałam, że wezmę wersję Tropical, bo to mój hit, ale z drugim zapachem miałam problem, bo chciałam wypróbować coś nowego. Zastanawiałam się nad Fresh, Blush i Wild. Ostatecznie padło na ten ostatni. Ulubiony micel i to w wersji dla mojej tłustej cery - nie mogłam się nie skusić. Dodatkowo wzięłam tabletki z dodatkową szczotką ( a może szczotkę z dodatkowymi tabletkami? :P ). Szczotka będzie mi służyć jako wersja do torebki, tabletki też przy okazji się przydadzą. W opakowaniu mamy półtora miesiąca kuracji na włosy, skórę i paznokcie. Jeżeli chodzi o porównanie szczotki z Tangle Teezer, to wypada gorzej, ale da się przeżyć :) Na pewno jest mniej delikatna dla skóry głowy.

Jeżeli ktoś jeszcze nie zna tej gazetki, to mam dla Was zdjęcia.











Skusiłyście się na coś z tej ulotki?
 
Pozdrawiam :)


12 komentarzy:

  1. miałam wersję tropikalną, bardzo dobry jest ten suchy szampon

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam wczoraj, ale skusiłam się na rzeczy spoza gazetki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie skusiłam się na nic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też kupiłam 2 batiste, tylko że wersje tropical i fresh

    mam ochotę jeszcze na te kredy/farbki do włosów..

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Także wczoraj odwiedziłam Biedronkę i wyłapałam trochę do koszyka ;) Szczególnie zadowolona jestem z zestawu ze szczotką. Narobiła mi ochotę na oryginalną TT :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nie byłam w biedronce, ale na pewno się wybiorę.

    OdpowiedzUsuń
  8. co racja to racja,, też zastanawiam się co będzie w kolejnej edycji! I oby była prędko! ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też jestem ciekawa drugiej części. Kupiłam tylko odżywkę i Batiste Tropical ale kusi mnie jeszcze ta podróbka Tangle Teezer.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe jak sprawdzi się ta szczotka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dopiero zamierzam wybrać się na tą promocję i może skuszę się na swój pierwszy Batiste :D

    OdpowiedzUsuń
  12. W zasadzie już niedługo się konczy tak wiec warto jest się pospieszyć dziewczyny bo kosmetyki naprawdę fajne ! :)
    Ja postanowiłam zakupić komplet szampon i odżywkę z olejkiem arganowym Argan Professional i chyba wrócę po zapas ponieważ jeszcze tak dobrych kosmetyków do włosów nie miałam ( czego nie spodziewałam się po tak niskiej cenie 9.99...). Fajnie nawilżają włosy, które sa po nich wygładzone, nie puszą sie oraz ładnie się błyszczą.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)