czwartek, 10 lipca 2014

Yankee Candle: Pink Hibiscus i Under the Palms

Hej :)

Dzisiaj kolejna porcja wosków od Yankee Candle. Wypaliłam ostatnio kilka zapachów, dlatego możecie spodziewać się w najbliższym czasie ich opisów :)



Pink Hibiscus
Idealny zapach na wiosnę i lato! Gdy kolekcja pojawiła się w Naszym kraju, za oknami temperatura nie zachęcała do kwiatowych i wesołych aromatów. Mimo to zapach mi się podobał, ale nie tak bardzo jak o tej porze roku. Na dworze pełno kwiatów, aż człowiek ma ochotę, aby w mieszkaniu też nimi pachniało. Pink Hibiskus to zapach mocny, kojarzący się z różanym nadzieniem pączków. Zdecydowanie warto zwrócić na niego uwagę :)
 


Under the Palms
Ten wosk to jedno z największych rozczarowań od Yankee Candle, mimo iż zapach ma naprawdę duży potencjał. Niestety jego intensywność jest marna. Na początku czuję delikatny zapach kojarzący się z wypoczynkiem pod palmami z kokosem w ręce. Ta przyjemność trwa tylko chwilę, dalej przychodzi rozczarowanie. Niby coś czuć, jak człowiek mocno skupi się na zapachu, ale YC na tyle Nas rozpieściło, że to zdecydowanie za mało. Mogło być cudownie, lecz niestety nie wyszło, a szkoda…

Pozdrawiam :)


16 komentarzy:

  1. miałam oba woski, zapach hibiskusa bardziej mi sie podobał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że nie brałam Pana w zielonym garniturku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak spojrzałam na ten wosk hibiskusowy to aż mną zatrzęsło :D Nienawidzę smaku hibiskusowych herbat, a fu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem, jak smakuje taka herbata, ale wosk na prawdę ładnie pachnie :)

      Usuń
  4. Szkoda, że ten zielony okazał się Twoim rozczarowaniem. ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam, ale wiele o nich słyszałam i zacieram ręce na jakieś zakupy

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo słyszałam o tych woskach, ale jeszcze ich nie dorwałam ;) Zapowiadają się obiecująco ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam woski i zapachy pod każdą postacią :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę sobie kupić podgrzewacz i wypróbować w końcu te woski ;)
    uwielbiam takei zapachy.

    Dodaję się do obserwujących ;)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również, jest niebiański!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam oba ale jeszcze leżą i czekają na chłodniejszą pogodę nic nie poradzę że przy upałach i ogólnie jak jest ciepło to świeczki i woski schodzą na drugi plan. Dopiero dzisiaj coś zapaliłam na wieczór

    OdpowiedzUsuń
  11. YC kocham ,domownicy mnie za nie nienawidzą :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)