środa, 13 sierpnia 2014

Peelingujący żel pod prysznic truskawka Yves Rocher

Hej :)

Firma Yves Rocher na lato wypuściła nowe peelingujące żele pod prysznic o bardzo kuszących zapachach. Jednym z nich jest żel truskawkowy o zapachu poziomki, na który się skusiłam.


"Peelingujący żel pod prysznic powstał z połączenia soczystej truskawki Mara de Bois z pudrem z pestek moreli oraz niełupkami truskawkowymi. Dzięki łagodnej formule wzbogaconej w ziarna owocowe, kosmetyk można stosować codziennie, bez ryzyka podrażnienia skóry.Żel łagodnie myje skórę, usuwa martwe komórki naskórka i sprawia, że jest ona bardziej elastyczna.
 
Działanie:
• łagodnie myje skórę,
• delikatnie złuszcza martwe komórki naskórka,
• pozostawia na skórze przyjemny zapach truskawki." źródło


Żel ma konsystencję, która lubi uciekać z opakowania, dlatego po nabraniu odpowiedniej ilości należy go szybko zamknąć, albo odwrócić opakowanie do góry nogami. Ja przy pierwszym użyciu troszkę go straciłam. Podczas rozprowadzania na ciele tworzy kremową warstwę, która jest bardzo przyjemna i daje poczucie, że nie używamy pierwszego lepszego żelu pod prysznic.

Zapach to największy atut tego produktu. Pachnie prawdziwymi, soczystymi i kuszącymi poziomkami! Ciągle zastanawiam się, czemu tak mało jest kosmetyków o tym zapachu... Na skórze pozostaje przez chwilę, ale czuć go tylko z bliska i nie jest już tak mocno poziomkowy. Mi to nie przeszkadza, bo i tak używam potem balsamu/masła do ciała.


Jeżeli chodzi o właściwości peelnigujące, to zapowiadało się cudnie, bo w składzie mamy naturalne produkty złuszczające (w tej wersji niełupki truskawkowe), ale złuszczanie jest bardzo delikatne, spodziewałam się trochę więcej. Po użyciu skóra jest przyjemna i niewysuszona, zapewne za sprawą soku aloesowego znajdującego się dosyć wysoko w składzie. Produkt można stosować bez obaw codziennie. Wydajność średnia.

Pojemność: 200ml.
Cena: 16,90zł.

Według mnie produkt jest bardzo fajny, ale niczym specjalnym też nie zachwyca (oprócz zapachu), dlatego myślę, że powinien być trochę tańszy. W promocji na pewno bym się skusiła na jakiś inny wariant zapachowy. Nie należy się nastawiać na jego właściwości peelingujące, bardziej nazwałabym go delikatnym scrub'em.

Pozdrawiam :)

15 komentarzy:

  1. Jak delikatny to raczej nie dla mnie, lubię mocne zdzieraki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam te peelingi ale nie mogłam sie zdecydować na konkretny zapach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bardzo polecam ten, na prawdę ładny ma zapach :)

      Usuń
  3. Peeling truskawkowy o zapachu poziomki ? Ja obecnie stosuję jeżynowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie :D chyba żeby nudno nie było :D

      Usuń
  4. Zapach kusi :D I poziomkowy i truskawkowy uwielbiam. Szkoda, że jest delikatny, ja wolę mocniejsze peelingi :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sprawiłam go sobie ostatnio ale w wersji waniliowej. Zapachy to oni tam mają, za to uwielbiam ten sklep :) Twoja poziomka też brzmi kusząco, ale najpierw zobaczę jak będzie mi się sprawował:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To fakt, truskawkowych zapachów brakuje, może kojarzę 2-3 kosmetyki o tym zapachu. Brzmi pysznie. Dla mnie żele peelingujące są świetnymi zamiennikami dla zwykłych żeli:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię mocne zdzieraki, ale jak będzie na promocji to może skuszę się na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Produkt ciekawy, ale wolę bardziej zdzierające peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kusi mnie już samo opakowanie ;D!

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłby idealny do opalonej, bolącej skóry. Może bym się skusiła bo ja właśnie w takiej potrzebie, że prawdziwy peeling to może niekoniecznie hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  11. mam go ale jeszcze nie używałam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)