niedziela, 3 sierpnia 2014

Yankee Candle: Orange Splash, Champaca Blossom

Hej :)

Palicie latem woski/świece, czy czekacie na chłodniejsze dni? Mi pogoda niestraszna i o każdej porze roku lubię być otoczona pięknymi zapachami. Dzisiaj kolejne propozycje, które idealnie nadają się na lato.


Orange Splash
Pamiętacie Vibovit i oranżady w proszku, które wyjadało się bezpośrednio z opakowania? Tak właśnie pachnie ten wosk! Wróciły wspomnienia ;) Gdy widziałam zapowiedź serii, myślałam, że zapach okaże się soczystą i energetyzującą pomarańczą, w sumie nawet mi przez myśl nie przeszła żadna inna opcja ;) Po rozpaleniu staje się trochę mniej vibovitowy, ale nadal bardzo przyjemny.


Champaca Blossom
Kwiatowo-owocowa wariacja na temat azjatyckiej odmiany magnolii o nazwie Champaca. Nie mam pojęcia, jak pachnie ten kwiat, ale zapach, jaki oferuje Nam Yankee Candle jest piękny, lekko słodki, delikatny i przyjemny. Z delikatnością nie chodzi o to, że jest mało intensywny, a o jego lekkość.  Zapach nie męczy, lecz odpręża. To jeden z moich ulubionych wosków :)

Pozdrawiam :) 

7 komentarzy:

  1. Koniecznie muszę zakupić tą pomarańczkę!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam tych zapaszków, u mnie nawet nie wiem gdzie tego szukać

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydają się być super, ja jeszcze nigdy nie paliłam żadnych wosków.. wstyd :P

    OdpowiedzUsuń
  4. orange splash to zapach dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz, na upałach zupełnie nie mam chęci na świece zapachowe...

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie odpalę je w swoim kominku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze. Jest mi niezmiernie miło, że czytacie mojego bloga :) Nie zawsze mam czas odpisać, ale każdy sprawia mi ogromną radość :)

Jeżeli podoba Ci się mój blog, zapraszam do obserwacji :)